Openingsrit 2021 GS Topic

Route nu plm helft gereden..pauze in Hall... mocht de horeca nog gesloten zijn dan iig rechts 100 m vd route een horeca tent met genoeg plek om een stop te houden
Maar begonnen met een capu in Vierhouten
20210417_130118.jpg
 
Zeker !
Uiteindelijk met 2x Ten Cats, Detox en Fast&Sweet de route voorgereden..

Hij wordt nog minimaal.aangepast met oa 2 waypoints voor 1e koffiestop ( take waway...plm na 30minuten rijden al) en een plek waar wij alleen kunnen parkeren en ook iets kunnen eten..(take away)
Met dank aan TenCats die de route optimaal maakt.
Binnenkort hier geplaatst als gpx file.

Degenen die mee gaan wordt wel geadviseerd voor de zekerheid iets te drinken en eten mee te nemen..

En bij de start je tank zo vol mogelijk.
Route is plm 175km.
 
Bijgevoegd de track en route van de road versie en van de all road versie.
De all road versie heeft een klein beetje off road erbij.

Tevens 4 waypoints met startlocatie, eindlocatie, 1e stop ( koffie in Vierhouten) en 2e stop voor eten-drinken.
Met dank aan Ten Cats voor het bewerken vd tracks en routes.

Nu duimen voor lekker weer
 

Bijlagen

  • Veluwetoer MF2021-all_ v4(1).gpx
    887,8 KB · Weergaven: 23
  • Veluwetoer MF2021-all_ v4(2).gpx
    887,8 KB · Weergaven: 24
  • Veluwetoer MF2021-all_ v4.gpx
    887,8 KB · Weergaven: 23
Bijgevoegd de track en route van de road versie en van de all road versie.
De all road versie heeft een klein beetje off road erbij.

Tevens 4 waypoints met startlocatie, eindlocatie, 1e stop ( koffie in Vierhouten) en 2e stop voor eten-drinken.
Met dank aan Ten Cats voor het bewerken vd tracks en routes.

Nu duimen voor lekker weer
3x hetzelfde? Blond... (grijzig blond dan)
 
Road en bescheiden all road versie.
Track en route

Mijn basecamp heeft kuren dus zelf nog niet bekeken.

Degene die de road versie wil rijden heeft voldoende aan de route van de road versie.
Als je de track neemt kun je ook kiezen om je toestel zelf daar een route van te laten maken.

Maar de route is ok. Ten Cats heeft zijn laatste versie met verbeteringen gemaakt en daar vertrouw ik volledig op.
 
Road en bescheiden all road versie.
Track en route

Mijn basecamp heeft kuren dus zelf nog niet bekeken.

Degene die de road versie wil rijden heeft voldoende aan de route van de road versie.
Als je de track neemt kun je ook kiezen om je toestel zelf daar een route van te laten maken.

Maar de route is ok. Ten Cats heeft zijn laatste versie met verbeteringen gemaakt en daar vertrouw ik volledig op.
Ik heb ze in de bmw app gedownload maar zie alleen het verschil in het aantal steunpunten. De bovenste is track en die daar dan onder de route neem ik aan...
Screenshot_20210418-171923_Connected.jpg
 
Ik heb de route via Kurviger gemaakt.
De bugs zoals fietspad of busbaan zijn door Ten Cats omgeleid. En de waypoints toegevoegd..
Dan weet kurviger heel goed waar alle mooie wegen zijn en heb ik al die jaren voor janlul energie gestoken in het maken van routes. :(Tencats en ik hebben al heel wat samen gereden, vandaar dat ik het dacht.
 
Dirk, laat ik nu vandaag mijn RT hebben omgeruild voor een GS (volgende week ophalen), mag ik nu ook mee?
Ik lees wel starten Harderwijk maar het is mij ontgaan hoe laat we verzamelen.

Groet Ab
 
Hoi Ab. Wat leuk leuk dat dat je ook mee rijdt !! Altijd welkom.!!
Ben wel benieuwd wat je reden voor de wissel is :)
En nog veel belangrijker......

Bedankt voor de tip over het tijdstip.
Had ik idd nog niet vermeld. Nu wel.....

Verzamelen vanaf 10.00 uur.
1020 verdelen van de groepen
1030 vertrek


In de openingspost heb ik het aangepast.

2 a 3 dagen voor vertrek geef ik in dit topic aan ofvhet definitief doorgaat. Weerverwachtingen afwachten he....
 
Terug
Bovenaan Onderaan