Openingsrit 2021 GS Topic

Ik kan maar een heel klein stukje Mud vinden in de routes, klopt dit?
1619008024436.png


En is dit dan de weg die ooit eens is gereden in de GS rit, want dit was toen 1 lange glibberweg waarbij aan het einde de boer stond te kijken wie het redde.
 
A) Ik kan maar een heel klein stukje Mud vinden in de routes, klopt dit?

B) En is dit dan de weg die ooit eens is gereden in de GS rit, want dit was toen 1 lange glibberweg waarbij aan het einde de boer stond te kijken wie het redde.
A) Dat is correct en ook juist. Het zijn vrijwel toch allemaal asfaltridders... ;)

B) Geen idee, maar dat gebeurt toch wel vaker?
 
Laatst bewerkt:
Omwille van de strenge Nederlandse COVID maatregelen , is deelname vanuit België niet te doen : in het totaal 12 dagen quarantaine en 4 coronatesten ( eerst in NL en daarna nog eens in B) heb ik er helaas niet voor over ... zelfs niet om jullie snuitjes nog eens te zien...
Enjoy, folks !
 
Bijgevoegd de track en route van de road versie en van de all road versie.
De all road versie heeft een klein beetje off road erbij.

Tevens 4 waypoints met startlocatie, eindlocatie, 1e stop ( koffie in Vierhouten) en 2e stop voor eten-drinken.
Met dank aan Ten Cats voor het bewerken vd tracks en routes.

Nu duimen voor lekker weer
Ziet er goed uit.
Indien ik welkom ben met mijn Jappenfiets (Suzuki V-Strom 650) meld ik me bij deze aan.

Het bestand is inderdaad 3x hetzelfde.
Na inladen in Basecamp zie je wel de verschillende routes / tracks en waypoints.
 
Nee, ik hou 'm privé, anders wordt het hier te druk op de zandpaden. Het zal niet de eerste route die afgesloten wordt vanwege ontstane drukte met enduro's. Maar wie volgt krijgt een paar kilometer zandpad rondom Dirk zijn route. :P
 
Wauw, dat is nogal wat, een paar kilometer zandpad. :o
Vooral heel erg leuk als het een tijdje droog is geweest. Ik zie ze in gedachten al (onderuit) gaan.

Maar, ik hoef 'm idd niet, die route. *D
 
De paden die wij hier hebben zin zo ver verhard, dat ze nauwelijks mul kunnen worden. Toch kom je langs de mooie plekjes en stekjes en is het een leuke afwisseling met asfalt.
 
De paden die wij hier hebben zin zo ver verhard, dat ze nauwelijks mul kunnen worden. Toch kom je langs de mooie plekjes en stekjes en is het een leuke afwisseling met asfalt.
Dat kan ik me nog herinneren ja....Off-road route met zulke diepe tracks dat er geen doorkomen aan was. Iets met op mijn plaat gegaan en de rit vroegtijdig moeten afbreken...B|:X
 
Dat klopt, dat was de 800GS. Heeft me nog best wat centjes gekost om dat toen te laten fixen. Maar goed, ik heb ervan geleerd :+
 
Dus als ik mijn oude gs dan nog heb kan beter daarop het rondje meerijden...
 
Dat kan ik me nog herinneren ja....Off-road route met zulke diepe tracks dat er geen doorkomen aan was. Iets met op mijn plaat gegaan en de rit vroegtijdig moeten afbreken...B|:X
O ja, dat kan ik me nog wel herinneren. Er was wel het een en ander kapot, maar je kon toen toch gewoon door rijden?

Die dag reed mijn vrouw ook nog mee achterop en zo'n offroad held ben ik nou ook weer niet.


Wij haken helaas af: Krijg de XT gemonteerd die dag............of het moet retesnel gaan, maar dan heb ik nog geen route er in zitten.
 
O ja, dat kan ik me nog wel herinneren. Er was wel het een en ander kapot, maar je kon toen toch gewoon door rijden?

Die dag reed mijn vrouw ook nog mee achterop en zo'n offroad held ben ik nou ook weer niet.


Wij haken helaas af: Krijg de XT gemonteerd die dag............of het moet retesnel gaan, maar dan heb ik nog geen route er in zitten.
Klopt ja, was al aanpoten zonder duo, maar met was helemaal respect. De schade was rijdbaar inderdaad. Het reed alleen niet prettig met een krom stuur.
 
Dat kan ik me nog herinneren ja....Off-road route met zulke diepe tracks dat er geen doorkomen aan was. Iets met op mijn plaat gegaan en de rit vroegtijdig moeten afbreken...B|:X
Er zijn die dag 25 man probleemloos over het pad gereden en één ging liggen. Of je had dikke pech, of je deed iets fout, in beide gevallen was het jammer dat het gebeurde. Tijdens de breefing geef ik altijd duidelijk aan dat je kan kiezen om op de track te blijven, maar als het te gortig wordt ook tijdelijk kunt uitwijken naar het naast gelegen fietspad. Er waren die dag een paar stukken uitdagend, maar niet waar jij onderuit ging.
 
Er zijn die dag 25 man probleemloos over het pad gereden en één ging liggen. Of je had dikke pech, of je deed iets fout, in beide gevallen was het jammer dat het gebeurde. Tijdens de breefing geef ik altijd duidelijk aan dat je kan kiezen om op de track te blijven, maar als het te gortig wordt ook tijdelijk kunt uitwijken naar het naast gelegen fietspad. Er waren die dag een paar stukken uitdagend, maar niet waar jij onderuit ging.
Ach, lekker belangrijk het is gebeurd :) het is ook geen verwijt, het was voor mij meer een pijnlijke herinnering aan die dag, vooral voor mijn ego :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan