Openingsrit gs topic

Dirk, bedankt voor het organiseren van de rit en de dag. (volgende keer toch maar afspreken bij een pomp ivm de benodigde koffie ;) )

Gelukkig werd het een, ondanks een frisse start, een prachtig dagje met een mooie route.
Brabants/Gelders landschap was een genot om te zien.


Wel een hoop geleerd van de "diehards" die er vandaag bij waren:

*Ondanks dat Dirk de route gemaakt heeft, reed hij af en toe een andere route.....ws om ons scherp te houden. :+

*Mr TenCats heeft het veels te druk......2016 is bijna volgeboekt.

*Erwin heeft blijkbaar een 2016 GSA

*De belgen zijn niet bekend met onze "dubbele rotonde's" of nemen hem gewoon altnernatief 8-)

Jullie rotondes zijn net zoals jullie versie van het woord "alternatief"... van de pot gerukt ... :+
 
En op de valreep nog een berichtje van die veel te druk bezette PrePensionado.

Was een lekker rustig dagje vandaag dat weliswaar frisjes begon maar wel lekker warmpjes eindigde. Was ook best gezellig met de 3 stops, maar dat was dan ook de bedoeling. Ook een rit door een fraaie omgeving hoewel het Kerkdrielgehalte wat aan de hoge kant was. Voor de rest was-ie top.

En nog wat fotootjes van MrsTenCats.

MF-Voorjaar01.jpg


MF-Voorjaar02.jpg


MF-Voorjaar03.jpg


MF-Voorjaar04.jpg


Toedels :W
 
En voor de onbekenden met het fenomeen Facebook, of al die lui zonder digitale vrienden of vriendinnen, heb ik de foto's van Shirley van FB geplukt om hier te plaatsen.

MF-Voorjaar05.jpg


MF-Voorjaar06.jpg


MF-Voorjaar07.jpg


MF-Voorjaar08.jpg


MF-Voorjaar09.jpg


MF-Voorjaar10.jpg


MF-Voorjaar11.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te zien dat jullie een leuke dag hebben gehad met prima omstandigheden. Ik heb gistermiddag nog een rondje om de kerk gereden, maar met gevaar voor mezelf en de rest van het verkeer. De watten in mijn knar zaten mijn beoordelingsvermogen flink in de weg.
Theetje, theetje, koffietje, colaatje.... wàt een hoop brave slomerds...

Dàt zal wat anders zijn in oktober, TenCats, als je met die bende halvegaren op jullie €500-wrakken de woeste bergpistes gaat bestijgen... })
Na het 500 tripje heeft hij zijn agenda twee weken geblokcked om bij te slapen in een AA kliniek. :Y
En Tox, was de nieuwe directeur blij met de mooie glimmende appel, die je voor hem meebracht ?

;)
Ik heb hem nog niet gezien of gehoord, zoals het een goed directeur betaamt. :+
 
Theetje, theetje, koffietje, colaatje.... wàt een hoop brave slomerds...

Dàt zal wat anders zijn in oktober, TenCats, als je met die bende halvegaren op jullie €500-wrakken de woeste bergpistes gaat bestijgen... })

We wachten het af. Een ding is zeker want mijn geoefend zitvlees zal de tocht zonder mankeren volbrengen. En dan vervolgens alleen maar een beetje dóórploffen met m'n Rotax.
 
Terug
Bovenaan Onderaan