Openingsrit gs topic

Wat mij betreft ..........it giet oan !!!


Verzamelen om 1000 uur Diezekade 2 den Bosch.

Het lijkt mij handig dat iedereen die mee rijdt dit hier even aangeeft.

Tot morgen !!


Hoe, gaat het gieten ????

Dan komen we niet, hoor.... !

:+

Raar taaltje, dat Nederlands... :P

Jammer dat Jan en Joke er niet bij zijn... nu bengel ik morgen aan het staartje (zelfs zonder snotproductie)... 8-)
 
Helaas ... bij deze zeggen we af ;(
Gisteravond wederom ziek gemeld, was blijkbaar niet voldoende hersteld dus dat wordt nog even verder uitzieken :r

images
 
Heel jammer ;( ;( ;(
Ik had me er erg op verheugd jullie weer te zien, en lekker te rijden met alsnog prima motorweer -O-
Theoretisch had ik natuurlijk zieke Jan thuis op de bank achter kunnen laten en alsnog kunnen gaan (kan nog steeds })), maar ik vind altijd "samen uit samen thuis" :')

Troost voor ons: nu kunnen we Max lekker live in Sotsji zien rijden en naar ik vurig hoop hoog in de punten zien eindigen.

Ik wens jullie een hele fijne dag morgen, geniet ervan en na afloop foto's en verhalen posten alsjeblieft! :9~
 
Braaf hoor, Joke.... :Y

Lekker koppie thee op de bank, terwijl wij kilo's stof moeten happen, talloze zondagsrijders moeten ontwijken, loerend naar ontelbare flitspalen en aftellend naar het moment dat we ons dieet van vliegjes kunnen afwisselen met een ultra-vette hap... :+
 
Laatst bewerkt:
Wij laten t vanavond weten, michel had gisteren vrij veel last van zn knie. Als dat vandaag minder is zijn we erbij.
 
Ik zal aan jullie denken als ik de spullen begin klaar te leggen voor ruim 11 dagen motorfun *O* *O* *O* nog 3 dagen werken... *O* *O* *O*
Veel plezier, jullie krijgen goed weer!

Jan beterschap!
 
Beschamend maar waar, maar ook ik ben Sjaak Afhaak. Ik stond vanmorgen om 5.00 uur naast mijn bed, heb de hele dag in een boot over het IJsselmeer geraced, ben laat thuis gekomen en gesloopt. Morgen er weer vroeg uit gaat 'm niet worden, met name omdat ik maandag weer fris en fruitig voor mijn nieuwe directeur moet aantreden.

Have fun, ik ga jullie missen.
 
Beschamend maar waar, maar ook ik ben Sjaak Afhaak. Ik stond vanmorgen om 5.00 uur naast mijn bed, heb de hele dag in een boot over het IJsselmeer geraced, ben laat thuis gekomen en gesloopt. Morgen er weer vroeg uit gaat 'm niet worden, met name omdat ik maandag weer fris en fruitig voor mijn nieuwe directeur moet aantreden.

Have fun, ik ga jullie missen.


Et tu, Brute... -O-
 
Heel veel plezier jullie!

Ik zou sowieso niet meegaan, nu na 3 toen vannacht weet ik ook weer waarom ik al afgezegd heb -O-
Daarnaast pijn in de rug en gaan onze jongens vandaag naar oma te logeren (in Gouda) zodat wij het huis kunnen her-inrichten (dwz schoorsteen in de woonkamer eruit slopen).

Ik lees hier vanavond de mooie verhalen van jullie belevenis! :] :+
 
Nou, het stoere imago van de motorrijder kan ook de kliko in -O-
De één ziekjes, de ander manlief niet alleen willen laten, hondje niet alleen willen laten, te moe na een dagje varen, pijn in de knie, pijn in de rug......... :$

Volgens mij hebben jullie ondanks de koude start wel een fantastische dag, het is ideaal motorweer :]
Voor de Formule 1 had ik uiteindelijk ook niet thuis hoeven te blijven: Max viel uit in ronde 34 met motorpech, vanaf een prima zesde plek ;( ;( . So far voor de betrouwbare Ferrari-motor |(
 
Laatst bewerkt:
Nou, het stoere imago van de motorrijder kan ook de kliko in -O-
En dat voor BMW-GS :] rijders :P

'k zat vanochtend om 08:00 uur al op m'n F800GS :Y

Om 10:00 uur werd het zelfs warm en heb de voering uit m'n textiel gehaald, verder de hele dag in de volle zon gereden...heerlijk 8-)
 
Laatst bewerkt:
Tja , nog maar eens oorverdovend bewezen : de afwezigen hadden flagrant ongelijk : heerlijke rit, prachtige streek, topkwaliteit van voorrijders (Dirk en Shirley), lollig gezelschap , perfect motorweer, foutloos parcours ... Nòg van dattum !!! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo ook weer thuis. Had al weer snel genoeg van de snelweg, dus bij Nieuwegein Zuid er weer af om de kleine binnendoorweggetjes van de Lopikerwaard te nemen.

Vandaag heerlijk gereden. Dirk, bedankt voor de organisatie. Allen bedankt voor weer een zeer geslaagde en gezellige rit!
 
Fijn dat het vandaag zulk prachtig weer was en dat jullie genoten hebben.
Ook ik heb nog een rondje met de kleine man gereden. Maar die afstand is een stuk kleiner (we houden het gezellig voor het ventje).

Komende week wordt het weer alleen maar beter.... geniet er van!
 
Wij hebben ook een heerlijke motor dag gehad met leuk gezelschap.
De terras stoppies (whats in a name?? ) waren ook prima. De 1e om toch maar even op te warmen, de 3e om af te koelen want toen had ik het flink warm...

Een relaxte naar huis rit met de beide Ten Cats en met de eindbestemming in het vizier leek Shirley net een paard dat de stal rook.....hup gas tegen de stuit op de A6....(ze kreeg het weer koud....tja)

Ik zal kijken of ik een paar kiekjes kan plaatsen..

Bedankt voor de gezellige dag allen !

greetsz van ons :)
rayyck.jpg


2dqjy91.jpg


rb4p.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dirk, bedankt voor het organiseren van de rit en de dag. (volgende keer toch maar afspreken bij een pomp ivm de benodigde koffie ;) )

Gelukkig werd het een, ondanks een frisse start, een prachtig dagje met een mooie route.
Brabants/Gelders landschap was een genot om te zien.


Wel een hoop geleerd van de "diehards" die er vandaag bij waren:

*Ondanks dat Dirk de route gemaakt heeft, reed hij af en toe een andere route.....ws om ons scherp te houden. :+

*Mr TenCats heeft het veels te druk......2016 is bijna volgeboekt.

*Erwin heeft blijkbaar een 2016 GSA

*De belgen zijn niet bekend met onze "dubbele rotonde's" of nemen hem gewoon altnernatief 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan