openingsrit gs topicforumclub 2015

Was een leuke rit met prima weer. *O*

Bedankt voor de organisatie Motormaniac en Kwiedo! :}

Ketting gesmeerd, ruitje schoongemaakt, brommer weer in de schuur tot volgend weekeinde.
 
Laatst bewerkt:
Echt hè, wat heb je toch een knappe GS :}
Leuk dat jullie er ook bij waren, vaker doen vanaf nu, hè ;)

Cker heel leuke dag, maar volgens mijn krijgen we daar niet zoveel kans voor: wachten tot het najaar :+

Op naar de volgende groepsrit!
(dat zal dan wel Detox z'n offroad-najaarsrit worden :P )

Maniac & Kwiedo: thanks voor de organisatie, reserveringen, uitzetten, voorrijden en... perfect weer management!

O ja, ook nog beloofd tijdens de lunch: link naar pension in de Eifel: Haus Diefenbach
 
Laatst bewerkt:
Nog even een verlaat Hoeraatje voor de organisatie; Hoera :)

Was een heerlijk dagje dijkjes rijden. Ik ga mijn GS filmpje opsturen naar het ministerie van cultuur en toerisme, want dat is natuurlijk de NL promofilm bij uitstek. :P
 
Top dag gehad, prachtige route en met een lekker tempo gereden. We hebben samen echt genoten dus!

Organisatie bedankt voor al het regelwerk en iedereen thanks voor de gezelligheid.

Groeten van ons :}
 
Toen ik thuis kwam werd ik eraan herinnerd dat ik mijn dochter moest halen (en dat ik al laat was). :o Was ik helemaal vergeten door de gezellige dag. 8-)

Dirk, bedankt voor de goede organisatie, de rest bedankt voor de gezelligheid.

Het was een geslaagde dag!
 
Is niet zo heel spannend hoor, zand- en bospaden, dus niet het echt grove werk.
Maar wel érg leuk om te doen!

Edit: maar dan wordt wel je knappe 700 vies! :o :o

Leuk om te zien, ik zie her en der wel wat "oeps" momentjes, maar wil het wel proberen!
... en tja dan had die knappe maar geen GS moeten worden... :+
 
Dirkie en Kwiedo, bedankt voor de mooie openingsrit, was een geslaagde dag met goed gezelschap.
Voor herhaling vatbaar als openingsrit volgend jaar. :]
 
Het begon bewolkt en frisjes maar al snel brak de zon door en werd het heerlijk weer.
De rit was echt hartstikke leuk (Motormaniac dank daarvoor en voor het voorrijden :} :j ) en het gezelschap was ook weer supergezellig. Al met al een goeie groep om zo met elkaar te rijden, het ging allemaal vlekkeloos.

Zeer geslaagd allemaal. Op naar de volgende groepsrit!
(dat zal dan wel Detox z'n offroad-najaarsrit worden :P )
:^

was erg gezellig, organisatie bedankt
 
Ja ja, ook wij vonden het weer ouderwets leuk en gezellig en mooi en vul maar in.

Tox, leuk flimpie. En ook zo snel.

Op naar de volgende rit.

Oh ja, MrsTC heeft ook nog wat fotootjes geschoten..

webfoto-106.jpg

webfoto-107.jpg

webfoto-108.jpg

webfoto-109.jpg

webfoto-110.jpg

webfoto-111.jpg

webfoto-112.jpg

webfoto-113.jpg

webfoto-114.jpg

webfoto-115.jpg

webfoto-116.jpg
 
Oh ja, ik heb de routes op m'n site aangepast aan het vandaag gereden ritje dus als iemand een redelijk correcte versie wil hebben, dan kun je deze nog slechts een paar dagen ophalen. Binnenkort verdwijnen ze vanzelf want ze moeten plaats maken voor de Vogezen Tour 2015.

Nog even de link: www.tencats.nl


Edit 23/4/2015

Bestanden verwijderd. Op aanvraag via mail beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan