Openingsstunt in Groningen, help!

Tecla

Rookie
11 jun 2006
11
0
Beste lezers,

Mijn naam is Tecla en ik studeer in Groningen. Morgenavond presenteert het nieuwe bestuur van mijn studievereniging zich.
Voor de bekendmaking aan alle leden van de vereniging hebben we een super mooie stunt bedacht: Met veel lawaai en snelheid komen er motoren vanuit 2 richtingen de straat inrijden, vervolgens worden we afgezet voor het desbetreffende cafe.

Maar... we hebben geen motoren! Dus lijkt het iemand leuk om ons te helpen? Het is morgenavond, in de stad Groningen. De tijd is niet echt handig gekozen, helaas kunnen we hier niks aan doen: de stunt vindt om middernacht plaats.

Alvast bedankt!
Gr Tecla
 
Beste lezers,

Mijn naam is Tecla en ik studeer in Groningen. Morgenavond presenteert het nieuwe bestuur van mijn studievereniging zich.
Voor de bekendmaking aan alle leden van de vereniging hebben we een super mooie stunt bedacht: Met veel lawaai en snelheid komen er motoren vanuit 2 richtingen de straat inrijden, vervolgens worden we afgezet voor het desbetreffende cafe.

Maar... we hebben geen motoren! Dus lijkt het iemand leuk om ons te helpen? Het is morgenavond, in de stad Groningen. De tijd is niet echt handig gekozen, helaas kunnen we hier niks aan doen: de stunt vindt om middernacht plaats.

Alvast bedankt!
Gr Tecla

-O-
Geen motoren...1 dag voor tijd...veel succes zou ik zeggen...


[me]Pr!li heeft zelf geen motor en woont ook nog eens aan de andere kant van het land[/me]

ik weet misschien nog wel iemand die een kwaliteitmokkel achterop wil hebben...hij zal vast wel reageren :X O-)
 
Misschien kunnen jullie iets proberen met trams ipv motoren?

Beetje kort bij tijd lijkt mij
 
Ja, ik weet het :? het is erg kortdag, maar vandaag is het nieuwe bestuur pas bekend gemaakt.. dus het is ieder jaar weer een uitdaging om in 1 dag een super stunt te bedenken!

Bedankt voor de reactie :)

(helaas geen trams in Groningen... was wel een goeie geweest)
 
Hier was ik al :) Biertje op onze kosten! We blijven studenten natuurlijk... ;)
 
Voor de bekendmaking aan alle leden van de vereniging hebben we een super mooie stunt bedacht: Met veel lawaai en snelheid komen er motoren vanuit 2 richtingen de straat inrijden, vervolgens worden we afgezet voor het desbetreffende cafe.
Jeetje, da's inderdaad wel een supermooie stunt -O-

Mag ik komen kijken?
 
TS al geslaagd??

Helaas voor jou is Groningen me een beetje te ver weg.. De mijne maakt wel herrie in ieder geval })
 
Ja, ik weet het :? het is erg kortdag, maar vandaag is het nieuwe bestuur pas bekend gemaakt.. dus het is ieder jaar weer een uitdaging om in 1 dag een super stunt te bedenken!

Bedankt voor de reactie :)

(helaas geen trams in Groningen... was wel een goeie geweest)


'da liks' eens vragen, dan maak je pas een entree :+
 
hmm hoorde dat het studievereniging Vindicat gaat :P als ik kom hoef ik dan geen kut ontgroening van 3-4week ?? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan