opgeknapte Honda cb250 Two Fifty(25kw) te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij rijd inderdaad erg lekker, maar ik rijd de komende jaren veel snelweg kilometers voor school/thuis, en dan mist hij net wat vermogen. Camargo, ik hoop dat je niet te lang erover nadenkt, hij staat nu een beetje in de pad. ik heb al een andere motor gevonden. laat het zsm weten aub.

Om dezelfde reden heb ik die van mij ingeruild. Dagelijks 100 tot 150 km zonder file, dan kom je toch wel wat te kort ja B|

Hoewel ik ook een jaar lang van Lelystad naar Almere ben gereden met het ding, t'is ook maar net wat je belangrijk vindt!
 
Het geen me er op dit moment er nog van weerhoud is hoe snel ik hem volgend jaar kwijt kan zijn aangezien ik dan een daytona 675 wilt halen en deze zie om de winter te overbruggen..
 
ok, tja opzich is hij niet zo heel moeilijk kwijt te raken. zeker deze niet, gezien hij helemaal is opgeknapt ook met een nieuw blok. je moet ook kijken naar de jaargetijde. na de winter kijken veel mensen voor een motor, nu na de zomer niet zoveel. daar moet je rekening mee houden. het is ook een aantrekkelijke motor gezien hij zo zuinig is en makkelijk te hanteren is. ik hoop dat we zaken kunnen doen.
 
Wat voor GIVI set is het eigenlijk? is het een set waarbij ik ook eventueel zijkoffers kan monteren of is het alleen voor 1 topkoffer gemaakt?
 
de prijs is 550 euro(vaste prijs) voor de motor en 100 euro voor de set. de set is nog helemaal gaaf, geen krassen, allebei de originele sleutels nog erbij.
 
Ik hou dit topic zeker in de gaten. Als ik iets verder ben met het lessen en hij staat nog te koop.... :) mooie motor!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan