opgelapte honda cb550

close upje
full
 
jazeker.. wel ff je achter-frame nog even aanpassen, maar staat zeker vet! goede keus!
 
hallo goeiedag,

ik heb een stroomprobleempje...
hij heeft t altijd goed gedaan, en ik draaide gister me sleuteltje om, en er gingen geen lampjes branden (neutraal en olie)
iemand een idee wat mijn storing kan zijn.
k heb de accu al gemeten en daar staat 12V op, dodemansknop staat goed,
maar onder me contactslot heb ik ff wat contactjes doorgepiept,
en er waren maar 2 van de 5 pennetjes die door het contactslot heen contact maakten met mekaar. (midden onder en links onder)


dat zitje staat idd erg gaaf.
en ik heb me nu ook al een poosje met de slij-toll uitgeleefd dus alle obstakels en uitstekende delen zijn geheel verwijderd.

ik vind wel dat de polyester-boer erg ruw is geweest met me zitting.
er zitten nog wel een paar stukjes van mijn zitje in zijn mal nu zeg maar.
hoe zou ik dit kunnen oplossen... bij-plamuren?? zoja met welke plamuur??
verder ben ik er wel blij mee, had t binnen een week thuis :} .

en de kleuren benk nog nie overuit, denk dat t zwart word met
een oranje baan midden-boven-op de zitting

wie kan mij helpen met het volgende
- iets waar ik lekker zacht op kan zitten
- toerenteller kabel
- achterlichtje niet groter dan 5x5cm ofzo

verder is ie wel aardig compleet dacht ik zo,

ut word tiet om te rieden!!
 
oja, k zoek ook nog een demper voor me motor,
k zat te denken aan een korte demper á la moto gp
maar die zijn vast nog nergens 2dehands of wel??...
maar met een grote stoere demper ben ik ook erg tevreden.
dus als iemand nog ergens iets weet te liggen.

ik heb nog voor de liefhebber
- knipperlichtjes, beugels en lampjes en met goede glaasjes (rond)
- voor spatbord, met 1plek roest van 1x1cm
- achter spatbord met 1 plek roest van 2x2 cm (onder het zadel)
- zadel, moet zeker een nieuw overtrek over
- val brekers (beugels) die voor t motorblok zitten, zijn al eens nodig geweest
- grote beugel over het achterspatbord waar de knipperlichten aan zitten (goed)

laat maar weten als je ergens iets mee kan.
k ruil t liefst.

mazzol!!
 
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
  1. De eerste zal waarschijnlijk het meest comfortabel zitten.
  2. De tweede zal misschien het beste passen bij de uiterlijk van de motor. Door de rechte onderkant van de tank, gaat de lijn door naar de seat.
  3. De derder vind ik niet echt passen bij een café racer. Maar ik weet niet misschien werkt het wel. Over deze kan ik het pas zeggen wanneer ik het met eigen ogen zie op de motor.
ik vind wel dat de polyester-boer erg ruw is geweest met me zitting.. schrijft Gs Honda
Hij kan ook erg ruw in zijn taalgebruik zijn maar houd zich nu netjes.....
Het stukje wat eraf is is op deze foto te zien!!!
Dagen zeuren of en als en als het niet bevalt...ja hoor je mag het eventueel terugsturen....en nu zeurt mijnheer ,er is een stukje af....zeikert!!
Op de rechtse foto is op het zitgedeelte het stukje te zien.
Je mag het alsnog terug sturen hoor mijn heer smedes!
 
Laatst bewerkt:
Vind wel als je iets verkoopt en de mensen ervoor betalen dat het dan netjes mag zijn.

En sorry Meneer Vanderkruijs dit is niet de eerste keer dat je jou 'klanten' zo
afsnauwt.

Mij verkoop je niks, zo'n taal neem ik niet, maar ja ik ben dan ook maar
een domme Belg natuurlijk.

Just my 2 cents

En laat de waterval nu maar komen :)
 
Zelfs betalen kan na het versturen gewoon achteraf.
Wat Belgen betreft,kan ik over het algemeen goed mee opschieten,honderden zijn in de loop der jaren hier geweest.
En het is ook zeker niet mijn bedoeling om jouw iets te verkopen sterker nog,ik heb veel liever dat sommige mensen bij mij niets kopen.
De mensen die dat wel doen hebben al ruim 35 jaar kunnen rekenen op raad en daad (gratis)terugsturen,ruilen,geen enkel probleem.
Wat mij betreft,einde discussie en toch een goede raad voor jou,:als je niet weet waar het over gaat bemoei je er niet mee,,
(dat engels van je kan ik niet plaatsen)
Vind wel als je iets verkoopt en de mensen ervoor betalen dat het dan netjes mag zijn.

En sorry Meneer Vanderkruijs dit is niet de eerste keer dat je jou 'klanten' zo
afsnauwt.

Mij verkoop je niks, zo'n taal neem ik niet, maar ja ik ben dan ook maar
een domme Belg natuurlijk.

Just my 2 cents

En laat de waterval nu maar komen :)
 
Zelfs betalen kan na het versturen gewoon achteraf.
Wat Belgen betreft,kan ik over het algemeen goed mee opschieten,honderden zijn in de loop der jaren hier geweest.
En het is ook zeker niet mijn bedoeling om jouw iets te verkopen sterker nog,ik heb veel liever dat sommige mensen bij mij niets kopen.
De mensen die dat wel doen hebben al ruim 35 jaar kunnen rekenen op raad en daad (gratis)terugsturen,ruilen,geen enkel probleem.
Wat mij betreft,einde discussie en toch een goede raad voor jou,:als je niet weet waar het over gaat bemoei je er niet mee,,
(dat engels van je kan ik niet plaatsen)

sjongesjongesjonge...doe dit ff via de telefoon zeg..... :X Heb dit eerder ook zo gedaan en achteraf ben ik niet blij met mezelf geweest (goh O-) wat een inzicht ineens)

enneh dat Engels...is Belgisch _O-
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
  1. De eerste zal waarschijnlijk het meest comfortabel zitten.
  2. De tweede zal misschien het beste passen bij de uiterlijk van de motor. Door de rechte onderkant van de tank, gaat de lijn door naar de seat.
  3. De derder vind ik niet echt passen bij een café racer. Maar ik weet niet misschien werkt het wel. Over deze kan ik het pas zeggen wanneer ik het met eigen ogen zie op de motor.
ik vind wel dat de polyester-boer erg ruw is geweest met me zitting.. schrijft Gs HondaHij kan ook erg ruw in zijn taalgebruik zijn maar houd zich nu netjes.....
Het stukje wat eraf is is op deze foto te zien!!!
Dagen zeuren of en als en als het niet bevalt...ja hoor je mag het eventueel terugsturen....en nu zeurt mijnheer ,er is een stukje af....zeikert!!
Op de rechtse foto is op het zitgedeelte het stukje te zien.
Je mag het alsnog terug sturen hoor mijn heer smedes!
Heb ik iets verkeerds gezegd?
Ik had het niet over de kwaliteit. Maar over de stijl van de zittingen en mijn smaak of dat past bij die oranje motortje. Sorry als ik iets beledigends had gezegd.

EDIT: ow,
schrijft Gs Honda
ok, ik begreep het verkeerd al weer.
 
Laatst bewerkt:
[modbreak]
Ruzies kan je via de mail uitvechten, niet via het forum
[/modbreak]
 
Misschien moet jij toch eens leren lezen...slimpy
Het begin is,,de polyesterBOER is erg ruw geweest met mijn zadel.
Als jouwe teder zieltje mij vervolgens verwijt dat ik scheld omdat ik deze mijnheer een zeikert noem....het zij zo.
Als deze mijnheer niet tevreden is over een product wat hij bij mij koopt kan hij gewoon contact met mij opnemen en wordt het opgelost.
Hij plaatst geen opmerking op het forum waarin hij mij Boer noemt en waarin hij een klacht uit die volkomen onterecht is zonder dat ik reageer.
Ook jouw opmerking,,slimpy,,staat mij niet aan al ben je honderd keer moderator!
Ehm ... slimpie, jij begint in dit topic met schelden :z
 
Inderdaad Jan, laten we ff terug komen op het topic.

PS Harrie, boer wordt hier volgens mij niet gebruikt als scheldwoord, hier in het zuiden is het in ieder geval niet.
 
Was ook niet het ,,boer,,waarover ik mij kwaad maakte,je mag zelfs boerenlul tegen mij zeggen!Lees maar eens terug dan begrijp je misschien waarover ik mij wel kwaad maak.
Ook is het niet netjes dat een of andere grapjas momenteel mijn gastenboek van mijn website verziekt,ik heb liever dat hij even persoonlijk contact met mij opneemt.
Boer is zowiezo een eervol beroep. :Y
En er wordt inderdaad zelfs gesproken over frietboer. *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan