Opgelet: extreme politiecontroles Zuid-Limburg

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Beste Mfers.

Misschien handig om te weten voor lui die in het zuiden van limburg rijden.

Ik ben 3 keer aangehouden de afgelopen 2 dagen. (en ja 2 boetes)
Beide politieagenten hebben me gewaarschuwd voor extra blauw op straat de komende periode en extra controles.
Zero-tolerance beleid!

En helaas betekent dat bijna alleen extra blauw in het verkeer die boetes geven voor verkeerd parkere etc.

Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Groeten

Brakke
 
Laatst bewerkt:
Zoiets las ik al ik geloof op flitsservice.nl


iig thanks voor het melden
 
Nou in Nijmegen zijn ze ook weer terug van vakantie, gisteren 2x grootscheepse controle op alles met een kentekenplaat, vandaag weer, plus diverse agenten met een lasergun zien staan
 
Beste Mfers.

Misschien handig om te weten voor lui die in het zuiden van limburg rijden.

Ik ben 3 keer aangehouden de afgelopen 2 dagen. (en ja 2 boetes)
Beide politieagenten hebben me gewaarschuwd voor extra blauw op straat de komende periode en extra controles.
Zero-tolerance beleid!

En helaas betekent dat bijna alleen extra blauw in het verkeer die boetes geven voor verkeerd parkere etc.

Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Groeten

Brakke

Hier in groningen ook! vooral op het geluid gaan ze je eruit pikken... open uitlaten zijn no-go voor hun.

Dus... ff rustig aan doen komende periodes
 
Hier in groningen ook! vooral op het geluid gaan ze je eruit pikken... open uitlaten zijn no-go voor hun.

Dus... ff rustig aan doen komende periodes

Hmm ik woon ook in Groningen en heb ook een open uitlaat '( , dus ze gaan weer controleren? Bedankt voor het melden

Ach je kiest er ook zelf voor, ik haal de uitlaat er niet vanaf, het geluid is veels te :9~
 
@ Brakke Gaid: hallo, ik woon ook (in de buurt van) Maastricht en rij ook weleens 'een rondje limburg' maar als ik mag vragen; waar ben je aangehouden in z-limburg?? (laat me raden: in het Vijlerbos???)
 
Beste Mfers.

Misschien handig om te weten voor lui die in het zuiden van limburg rijden.

Ik ben 3 keer aangehouden de afgelopen 2 dagen. (en ja 2 boetes)
Beide politieagenten hebben me gewaarschuwd voor extra blauw op straat de komende periode en extra controles.
Zero-tolerance beleid!

En helaas betekent dat bijna alleen extra blauw in het verkeer die boetes geven voor verkeerd parkere etc.

Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Groeten

Brakke

Wel goed dit soort meldingen, ben gelukkig al een week terug, ofja eigenlijk niet gelukkig heerlijk rond gereden daar echt, super mooie weggetje maar weinig zin in zoveel blauwe onzin :W
 
oei dan heb ik geluk gehad. Mijn voorbandje ging iets harder op in de alpen als ik verwacht had en heb na het terugracen echt geen mm profiel meer! Morgen maar ff n nieuwe kopen!
 
~
Beste Mfers.

Misschien handig om te weten voor lui die in het zuiden van limburg rijden.

Ik ben 3 keer aangehouden de afgelopen 2 dagen. (en ja 2 boetes)
Beide politieagenten hebben me gewaarschuwd voor extra blauw op straat de komende periode en extra controles.
Zero-tolerance beleid!

En helaas betekent dat bijna alleen extra blauw in het verkeer die boetes geven voor verkeerd parkere etc.

Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Bedankt, dan zal ik op mijn snelheid letten,'tijdens me rijlessen' :-)
 
Hmmm.... dat verklaart een hoop.

Ging gisteravond nog even een rondje rijden, voordat `k de stad uit was al 6 politie motoren en 2 auto`s tegengekomen. vond`t al verdacht veel politie

Dus maar ff geen aandacht trekken de komende tijd. :P
 
_O- good one. we zitten nog niet eens op 2/3e man!

sorry maar in welk jaar getijde leef jij??


Als je de eerste helft van het jaar niks uitvreet :z , dan moet je de tweede helft dubbel zoveel schrijven om je Spee-Quotum te halen :r

Wat me ook opvalt: je ziet ze nooit met hun lasertje als het regent.....wie zou er nou niet tegen een spatje regen kunnen....de handlaser of de diender.... })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan