Opgeleukte Soes GS 1000 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar een plaatje met de oude schokbrekers dan?

full


De eerste die komt mag hem voor 1350,- mee nemen.

Als nu niemand gaat bieden houd ik hem lekker zelf hoor, bouwen jullie je eigen classic/fighter/oldskool superbike maar :(
 
intresse in ruilen? NTV 650 uit 1993? hoeft geen 1 op 1 ruil te zijn....
 
intresse in ruilen? NTV 650 uit 1993? hoeft geen 1 op 1 ruil te zijn....


Ik houd het nog ff in beraad. Ik ben bang dat ik met mijn 1m 93 niet zo lekker pas op een ntv. Op een Hawk is het al kantje boord en daarvan staan de steppen voor mijn idee nog wat verder naar achteren dan bij een ntv. ;(

Ik ga binnenkort wel ff proefzitten bij een dealer in de buurt :+

Als er ondertussen iemand is die een Hawk of, nog liever, een TRX wil ruilen.......
 
ja dat wil ik maar al te graag.....
maar ja dan moet dat wel eerst binnen gebracht worden door de omruil van een niet nader te noemen rode NTV :X


:+ :+ :)
 
Er is een korte scene waarin ie achterop een pick up zit, verder raust ie rond op zijn kawa.....je moet wel de hele film kijken hoor :+
Owja, fuck, ik dacht aan de nightrider.. Die kwam een beetje ongelukkig aan zijn einde.. Toecutter ook natuurlijk, maar goed..

Ennuh, ik heb de film wel meer dan eens helemaal gezien, ben zelfs op bedevaart geweest naar Broken Hill :-)
 
Ik geloof dat ze een redelijk originele gs1000 in concourstaat verwachtten :?
Dat is dit dus niet :+

Het is een leuke motor voor iemand die de lol ziet van alle verbeteringen en niet voor een heropstapper die met weemoed terugdenkt aan de gs1000 die hij ooit heeft gehad en weer eens voorzichtig wil gaan toeren :(
 
Mooie GS1000!!!

Heb er zelf net een ruim maandje terug eentje gekocht.. Op de knippers, lak en 't stuurtje na orgineel..
Ze liep niet toen ik hem net had, maar na een setje verse bobine's (van een GS750 1978 van me oom, had ie nog ligen, vielen binnen de secs voor de bobine's van de GS1000) en een schoonmaakberud van de carbs, was het starten en lopen...
Nieuwe olie, oliefilter, bougie's e.d. had ie al...

Verder kan mijne wel het een flinke oppoetsen gebruiken, vooral qua schoonheid e.d.
Hoeft niet in nieuwestaat, maar wel dat het ergste roest weg is.
Het zijn vooral boutjes die roest vertonen, al dan niet oppervlakkig...

Heb je misschien een tip welke remklauw ik het beste voorkan gebruiken voor de GS1000?? Als het ff kan znder al te veel aan te hoeven passen?
Mijne is uit 1979..

Een foto van de mijne
HPIM0674.jpg


Bijlage: HPIM0685.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien een tip welke remklauw ik het beste voorkan gebruiken voor de GS1000?? Als het ff kan znder al te veel aan te hoeven passen?
Mijne is uit 1979..

Een foto van de mijne
(Afbeelding)


Ik heb zelf een tijdje rondgereden met de klauwen van een gsx750es uit +/- '85.
Die kan je er zo op schroeven en remmen iets beter dan origineel, zeker in combinatie met gewapende remleidingen.
Als je echt beter wilt remmen moet je al snel je hele voorpartij vervangen. De afstand tussen de remschijf en de spaken is te klein voor de meeste 4 of 6 zuiger remklauwen dus die krijg je er met je originele wiel en vork nooit tussen.

Veel info over het verbouwen van oude Suzuki's kan je hier vinden:

http://www.oldskoolsuzuki.info/

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan