Opgeleukte Soes GS 1000 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToeCutter

MF'er
13 jan 2005
46
0
Hilversum
Wegens de onbedwingbare drang om een moderne tweecilinder te verbouwen moet mijn soes een andere baas zoeken.

Het gaat om mijn trouwe Suzuki GS 1000 E uit 1978.
Ik heb per ongeluk nogal wat dingen aangepast aan deze tijd(of in ieder geval aan de jaren '90) Ik was alleen maar op zoek naar betere remklauwen en voor ik het wist had ik een hele lijst met veranderingen:

-Voorvork van een yamaha FJ1200 uit '91
-Wielen van een yamaha FJ1200, voor 120/80/17 achter 150/70/16
-Vooremmen van een yamaha FJ1200
-Achterrem van een Yamaha FZR 600
-Achterbrug van een Suzuki GSX 1100
-Voor WP veren achter nieuwe Hagon schokbrekers
-Highway hawk km-teller en waarschuwingslichten
-Koplamp + spoiler van een Yamaha XT 350
-Harris 4 in 1 uitlaat ( met een beetje roest maar wel helemaal dicht)
-K&N luchtfilters en grotere sproeiers
-GSXR voorrempomp
-Opnieuw bekleed sportzadel(origineel krijg je erbij)
-Nieuwe ketting, tandwielen, remblokjes etc.
-Nieuwe accu,dynamo en spanningsregelaar

Dankzij dit alles stuurt en remt ie stukken beter dan een "gewone,saaie" gs1000.
Doe maar een bod als je er iets in ziet!
Ik snap best dat ik het geld dat ik eraan heb verspijkerd er niet meer uit krijg en ik zit zelf aan zo'n 1500,- euro te denken.

full
 
Oeps :o Lag volgens mij rond de 60.000 km maar om het zeker te weten moet ik mijn oude tellers weer even opzoeken :)
 
Ziet er goed uit, succes met verkoop(hoewel de verkopen een beetje traag gaan op MF- O-)
 
mooi fietsje, helaas heb ik al 2 en geld heb ik eigenlijk ook niet over :(
 
Ik ben een beetje verliefd geworden op een trx :9~
En dat verbouwen moet je je niet teveel van voorstellen hoor, een superbikestuur erop en een paar herriepijpen en :]

De Soes en een beetje geld ruilen tegen een trx is dus ook een mogelijkheid :Y
 
Leuke motor.

Hoe is de staat van de banden ?

Is het een onderhoudsgevoelige motor of is het een kwestie van starten en rijden ? (ben nl. zelf absoluut A-technisch en zoek dus iets wat betrouwbaar is en eventueel simpel in elkaar zit, zodat ik met hulp zelf de techniek leer kennen)
 
Leuke motor.

Hoe is de staat van de banden ?

Is het een onderhoudsgevoelige motor of is het een kwestie van starten en rijden ? (ben nl. zelf absoluut A-technisch en zoek dus iets wat betrouwbaar is en eventueel simpel in elkaar zit, zodat ik met hulp zelf de techniek leer kennen)
Mag ik eerlijk zijn :?
Ik denk niet dat deze motor bij je past :N
Waarom :? :intuïtie(oid B| ) :Y
Maar als je wilt leren qua techniek, dan is zo'n oudje perfect :Y
 
Leuke motor.

Hoe is de staat van de banden ?

Is het een onderhoudsgevoelige motor of is het een kwestie van starten en rijden ? (ben nl. zelf absoluut A-technisch en zoek dus iets wat betrouwbaar is en eventueel simpel in elkaar zit, zodat ik met hulp zelf de techniek leer kennen)

De banden zijn nog prima. De betrouwbaarheid is flink verhoogd door de onderdelen die ik vernieuwd heb zoals bijv. de dynamo en de spanningsregelaar. Desondanks blijft het een motor uit 1978 en kan ik natuurlijk niet garanderen dat er niet eens iets stuk gaat(kan ik eigenlijk bij geen enkele motor :+ ). Het is geen ingewikkelde motor om zelf aan te sleutelen maar als je niet verder wil gaan dan af en toe benzine tanken moet je misschien iets nieuwers zoeken :) :) :)
 
... ben nl. zelf absoluut A-technisch en zoek dus iets wat betrouwbaar is en eventueel simpel in elkaar zit, zodat ik met hulp zelf de techniek leer kennen ...

Jij mot echt een keer bij Willem langs ... het is imho alleen maar sleutelangst. Dus ff eentje aan de binnenkant bekijken en je bent er overheen :Y :Y :Y


[me] en tevens een subtiele kick voor deze prachtfiets![/me]
 
Laatst bewerkt:
Misschien helpt een extra foto :W

full


De oplettende kijker heeft natuurlijk allang gezien dat hier de oude schokbrekers er nog onder zitten.

Over de prijs valt best te praten hoor als dat het probleem is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan