A
Anoniempje728
Guest
Sta niet raar op te kijken als die toko na 6 augustus ook dicht blijft
ja hoor , naai jij de boel nog ff verder op
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sta niet raar op te kijken als die toko na 6 augustus ook dicht blijft
Sta niet raar op te kijken als die toko na 6 augustus ook dicht blijft
ja hoor , naai jij de boel nog ff verder op
De TS is meteen klaar met heel het motorrijden en de motorrijders na dit gedoe.
Al gaandeweg leert men zeggen ze toch? (of zo iets).
Mooi wijze lessen die naderhand enkel zullen helpen in de toekomst!
Nee hoor, wel vaak doordat ze er zelf een zootje van maken door slecht ondernemerschap en onderlinge personele conflicten....alsof er elke dag een (motor)zaak failliet gaat door slechte klantenservice.
Dan kan je de gemiddelde 1000cc sportmotor dus niet fatsoenlijk proefrijden.
De mijne loopt 166 in z'n 1 en als je dan ook nog wil kijken of hij fatsoenlijk oppakt bij volle acceleratie, zul je dit toch echt in minimaal z'n 2 moeten doen (want slopen = kopen ) en dan ga je al over de 200.
Zie mezelf al aankomen bij motoport Den Helder: 'Ik moet er ff mee naar Duitsland, ander ben ik de sjaak als er straks iets mis blijkt'
Nu ga ik zoeken welke "dealer"er gesloten is tm 6 augustus
Wat een onzin zeg!
Een gemiddelde 1000cc supersport loopt in de eerste versnelling hard zat, maar het is nou ook weer niet zo dat je tijdens een proefrit dat ding tot aan de toerenbegrenzer hoeft uit te wringen.
Tijdens een proefrit als een half-tamme rondtoeren is dan weer een ander uiterste natuurlijk, maar aan de andere kant: als je weet dat jouw motor in zijn 1 al 166 km/u loopt zal je ook wel weten dat je heel makkelijk heel snel rijdt met zo'n ding dus je kan altijd wel even ergens het gas even wat verder lostrekken.
dat is geen onzin hoor...
hij heeft wel degelijk een punt.
als je het hier in NL een beetje in de buurt van fatsoenlijk wilt houden kun je hooguit tot 7-8000 rpm gaan met een gemiddelde 1000 sporter.
doe je dat in 2 op de snelweg kom je mischien nog net weg met een boete maar 8k rpm zegt nog niks met zo n ding (het feest begint pas echt bij 9000+)
ff een gemidddelde versnelling doorhalen tot 11 of 12000 wil echt niet hier. (limiter bij 13000)
mijn cbr doet 230-240 bij 12000 toeren in 2.....das dus rijbewijs weg en executie langs de straat.
vol een paar versnellingen door kan enkel in duitsland, op het circuit of op een bank...tenzij je bout hebt aan je rijbewijs natuurlijk.
Dus jij hebt een 1000 en je gebruikt hem niet?
Waarom denk ik dan
Dus jij hebt een 1000 en je gebruikt hem niet?
dat is geen onzin hoor...
hij heeft wel degelijk een punt.
als je het hier in NL een beetje in de buurt van fatsoenlijk wilt houden kun je hooguit tot 7-8000 rpm gaan met een gemiddelde 1000 sporter.
doe je dat in 2 op de snelweg kom je mischien nog net weg met een boete maar 8k rpm zegt nog niks met zo n ding (het feest begint pas echt bij 9000+)
ff een gemidddelde versnelling doorhalen tot 11 of 12000 wil echt niet hier. (limiter bij 13000)
mijn cbr doet 230-240 bij 12000 toeren in 2.....das dus rijbewijs weg en executie langs de straat.
vol een paar versnellingen door kan enkel in duitsland, op het circuit of op een bank...tenzij je bout hebt aan je rijbewijs natuurlijk.
Met een passagier achterop issie dan nog krachtig genoeg.
Ik heb zelf een fireblade (een ouder model en nog net geen 1000cc maar ik denk niet dat dat zo extreem veel uit maakt in deze)
Waar het mij om gaat is als je de juiste plek kiest en desnoods eerst hetzelfde stukje weg in de andere richting rijdt om te checken of er niks staat kan je daar best wel even dat ding flink doortrekken, dit soort PK-monsters lopen zo makkelijk zo hard dat je ook niet persé een kilometers lange lege snelweg nodig hebt zegmaar...
Kan je beter je vriendin op dieet zetten.
Of jezelf natuurlijk :-)
Even copy-past van een ander forum;Ja, er zit een MIVV op de motor, zou best kunnen dat dit de reden is voor de FI foutmelding. Heb even op het forum gezocht en zie dat de servomotor dan vervangen moet worden door een apparaatje. M'n motor heeft die servo-motor er nog wel op zetten, maar is niet verbonden met mijn uitlaat doordat ik die klep niet heb.
Zou dat dan ook kunnen veroorzaken dat de motor beroerd loopt in de hogere toeren?
waar heb ik dat gezegd ?
Oké zie dat je hem alleen in Duitsland op de snelweg gebruikt
Ieder zijn dingl
ook dat heb ik niet gezegd ...begrijpend lezen valt voor jou niet mee wel?
het ging erom of je zo n hok eens goed kan testen hier in NL en ik zeg nee....in goed fatsoen gaat dat eigenlijk niet.
Heeft 1000cc dan zin??? neen natuurlijk niet maar het is wel leuk....
is snelweg rijden leuk???? neen in principe niet maar als je 10-20 min met het gas tegen de stuik op een 1000cc sporter de autobahn afraffelt waarbij knikjes bochten worden en viaducten springschansen dan mag een ieder meer zeggen maar dat is wel een kick.......maar goed,das mijn mening.