Opgepast in Wallonië

DinX

MF veteraan
26 mei 2003
1.320
0
Zolder (Belgie)
Las ik hier net de krant, staat er op de voorpagina dat de Walen hun "schade" gaan inhalen. Ze gaan dus flitspalen bijplaatsen. En op wat voor manier dan nog.

Er gaan flitsers geplaatst worden die werken van achter verkeersborden. Onzichtbaar dus. Heb geen zin om het hele artikel gaan over te typen, maar zo zijn jullie toch al gewaarschuwd :)

Zal eens kijken of ik het kan inscannen

flits.jpg


Te lui om naar de scanner te gaan, foto dan maar :P
 
Laatst bewerkt:
MOOI dat ik dit nog ff lees voor ik op pad ga.

Ik zit zometeen vlak bij Brussel dus zal er wel 1 tegen kunnen komen onderweg.
 
MOOI dat ik dit nog ff lees voor ik op pad ga.

Ik zit zometeen vlak bij Brussel dus zal er wel 1 tegen kunnen komen onderweg.


:^


zowiezo uitkijken in dat belgenland,.. als ze je te pakken krijgt ben je ook gelijk goed de lul,.. :X dat laatste stukkie ga ik rustig rijden naar putte !
 
:^


zowiezo uitkijken in dat belgenland,.. als ze je te pakken krijgt ben je ook gelijk goed de lul,.. :X dat laatste stukkie ga ik rustig rijden naar putte !
Wel ff in de tunnel bij Antwerpen kabaal maken he :P

Of zal ik me daar ook maar inhouden :X
 
:^


zowiezo uitkijken in dat belgenland,.. als ze je te pakken krijgt ben je ook gelijk goed de lul,.. :X dat laatste stukkie ga ik rustig rijden naar putte !

M'n vader heeft een dagvaarding gekregen voor 163 waar je 120 mocht, ik reed achter of voor hem en verwacht 'm ook... :(
Nog tips? Iemand?
 
M'n vader heeft een dagvaarding gekregen voor 163 waar je 120 mocht, ik reed achter of voor hem en verwacht 'm ook... :(
Nog tips? Iemand?

met 40 km per uur en meer, de maximum toegestane snelheid, hetzij die algemeen van aard is, hetzij bepaald door middel van signalisatie of volgens de categorie van het voertuig.


Bestraffingmogelijkheden:
-Onmiddellijke inning: niet mogelijk voor Belgen (300 euro voor buitenlanders)
-Geldboete rechtbank: 550 euro tot 2750 euro
-Verval van het recht tot sturen verplicht (8 dagen tot 5 jaar)

Als buitenlander kom je er nog vrij goed vanaf hier ivm ons
 
En zo zien er er dus uit

http://users.skynet.be/motards/FACE.JPEG ((Afbeelding))

http://users.skynet.be/motards/PILE.JPEG ((Afbeelding))
Hmmm, Als je aan de achterkant van de borden kan komen om graffiti te spuiten kan je ook wel eens iets nuttigs doen .... O-)
 
En zo zien er er dus uit

http://users.skynet.be/motards/FACE.JPEG ((Afbeelding))

http://users.skynet.be/motards/PILE.JPEG ((Afbeelding))
Dus op de afritten zit niks zie ik.
Rede genoeg om perongeluk de verkeerde baan te rijden en op het laatste moment te corrigeren O-)
 
Dus op de afritten zit niks zie ik.
Rede genoeg om perongeluk de verkeerde baan te rijden en op het laatste moment te corrigeren O-)

Of als je wat kan mikken misschien gewoon over de streep. Als je ziet hoe de lussen liggen in Hasselt ... Heb je meer dan een halve meter tussen de lussen van elk rijvak.
Geen idee van tot op welke afstand zo een lus je kan detecteren als je ernaast rijdt.
 
Je moet echt over de lus zelf want anders kan ie niks detecteren.
Vlak ernaast doet ie wel wat maar de kans is klein dat ie het goed detecteert.
Maar ik ga de gok niet wagen want stel dat ie op 2 stroken tegelijk flitst ben ik dubbel duur uit :+
 
Je moet echt over de lus zelf want anders kan ie niks detecteren.
Vlak ernaast doet ie wel wat maar de kans is klein dat ie het goed detecteert.
Maar ik ga de gok niet wagen want stel dat ie op 2 stroken tegelijk flitst ben ik dubbel duur uit :+

Mja, dat bedoel ik dus. Er zijn lussen op elke rijstrook in Hasselt (de meeste plaatsen waar hier flitspalen staan eigenlijk, dus niet enkel Hasselt). Maar daar zit een gat van een halve meter tussen. Perfect voor de motor dus.
Als ik per ongeluk :X door het oranje rij wil ik wel eens een slalom ertussen maken, just to be safe :+

Vraag me af of de politie je kan beboeten daarvoor, om tussen de lussen door te rijden.
 
Vraag me af of de politie je kan beboeten daarvoor, om tussen de lussen door te rijden.
Je mag toch verplaatsen want er is geen doorgetrokken streep.
En dan hadden ze maar een radar moeten gebruiken of bredere lussen moeten maken.
 
Je mag toch verplaatsen want er is geen doorgetrokken streep.
En dan hadden ze maar een radar moeten gebruiken of bredere lussen moeten maken.

Dacht ik ook al, maar wie weet wat voor regeltje ze ervoor verzinnen.
En in België mag de motorrijder sinds kort volledig zelf zijn plaats op de rijbaan kiezen. Dus of dat nu 1 cm van de linkerstreep af is, of 1 cm van de rechter :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan