OPGEPAST! Slecht wekdek!

matt83

MF'er
21 jul 2009
60
0
Eindhoven
Joo alle motor-collega's ;) ,

Vorige week reed ik op de A50 van Arnhem naar Apeldoorn.
Bij Afslag Hoederloo, zag ik tot mijn schrik een enorme scheur in het wegdek, precies zo 1 waar je voorwiel zo mooi in past! Gelukkig keek ik goed vooruit O-)

Hij zit precies op de lijn van de rechterrijstrook en de afrit, dus als je daar de afslag moet hebben wees gewaarschuwd!


Zijn er meer mensen die van dit soort oneffenheden op de Nederlandse wegen hebben aangetroffen?
 
ik geloof dat je dit soort dingen door kan geven aan een instantie, op het moment dat het een gevaar vormt voor weggebruikers moet daar iets aan gebeuren.
 
Yep, je kunt dit soort zaken doorgeven aan Rijkswaterstaat of uiteraard aan de MAG (Motorrijders Actie Groep). :Y
 
Idd, aan de wegbeheerder doorgeven.
De MAG zal het alleen doorgeven voor je, maar het waarschijnlijk ook in de gaten houden of er daadwerkelijk iets aan/mee gedaan wordt wat ongetwijfeld zal gebeuren door de wegbeheerder.
 
Jep Beekbergen/Hoenderloo net na de tunnel. Als je direct het vak pakt van de afslag, dan heb je nog een meter of 10/15 en dan begint de scheur. Misschien hebben ze het gerepareerd inmiddels. Ik reed er vorige week woensdag overheen.
 
in België hebben wij ander topic

OPGEPAST! GOED WEGDEK!

om mensen te waarschuwen waar precies ze gas kunnen geven
 
Terug
Bovenaan Onderaan