Opheffen motor clubs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sergio

MF veteraan
11 jul 2008
2.267
449
Alkmaar
Motorbendes

Als MF ook verboden wordt, wat is dan het plan B? Iets via FB of zo?

Maar hoe zinvol is het verbieden van motorclubs? Clubhuis afbreken? Verbieden in jasjes te lopen. Is zoiets te handhaven en helpt het ook of slechts minder zichtbaar?
 
'k Zal ze niet missen, maar merk ook niet dat ze er wel zijn..

Maar als ze dan toch bezig zijn, sluiten ze dan ook gelijk de clubhuizen van de scootmobielrijders en rollatorbestuurders? Die beginnen namelijk wel steeds meer overlast te bezorgen..
 
Het recht op vereniging en vergadering zit redelijk vast verankerd in de grondwet, Blok zal dat moeten omzeilen en dat valt niet mee.
 
Er zijn in Nederland en bij de oosterburen al "clubs" met hun eigen colors die geen motoren rijden en hun organisatie opzetten onder een andere noemer dan MC.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat ze dat redden in Den Haag. Trouwens ik woon vlak bij Emmen en nooit geweten dat No Surender daar zat. En ik kan mij ook niet voorstellen dat de bevolking er last van gehad heeft.
 
Het moet toch ook niet gekker worden zeg: Eerst sluit men dijken af voor alleen motoren. En nu komt er ook nog eens een verbod op criminele motorbendes. En al die andere criminele bendes kunnen gewoon hun gang gaan! Je reinste discriminatie!
 
Ik denk niet dat ze dat redden in Den Haag. Trouwens ik woon vlak bij Emmen en nooit geweten dat No Surender daar zat. En ik kan mij ook niet voorstellen dat de bevolking er last van gehad heeft.
Als jij hun met rust laat, laten zij jou met rust, zo simpel is dat.
De overheidsjacht op motorclubs is gewoon een afleidingsmanoeuvre. Makkelijk te herkennen en te beschuldigen, maar lastig aan te pakken dus goed voor veel publiciteit. Ondertussen ligt het recht op vereniging onder vuur (want is niet gewenst) en wordt motorrijden als geheel negatief weggezet (want dat verdient niets). Alles om het eigen falen op andere gebieden te verbloemen.
 
Men heeft het over criminele motorbendes,niet over watjes :+


Volgens mij vinden ze zelfs het jatten van verkeersborden,met zo'n rode rand en een motorrijder er op al crimineel, dus mf zou zo maar eens verboden kunnen worden.
 
Ik denk niet dat ze dat redden in Den Haag. Trouwens ik woon vlak bij Emmen en nooit geweten dat No Surender daar zat. En ik kan mij ook niet voorstellen dat de bevolking er last van gehad heeft.


Mijn zusje woont redelijk dicht bij de voorman van het emmense chapter en die kent hem werk gerelateerd wel degelijk. (ambulance)
 
Als jij hun met rust laat, laten zij jou met rust, zo simpel is dat.
De overheidsjacht op motorclubs is gewoon een afleidingsmanoeuvre. Makkelijk te herkennen en te beschuldigen, maar lastig aan te pakken dus goed voor veel publiciteit. Ondertussen ligt het recht op vereniging onder vuur (want is niet gewenst) en wordt motorrijden als geheel negatief weggezet (want dat verdient niets). Alles om het eigen falen op andere gebieden te verbloemen.
:^
 
Je mag wel als bestuursadviseur van een vereniging de vereniging ver onder de marktwaarde kopen en in één klap multi miljonair worden maar je mag niet met hetzelfde jasje aan motorrijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan