Ophogen suzuki bandit?

26 mrt 2008
33
0
Maastricht
sinds 1 maand rij ik suzuki bandit 600n. Ik wilde deze graag ophogen van achter dmv een ophoogsetje. Ik heb al op internet gekeken bij verschillende motorwinkels ivm methet aan schaffen van zon setje.
Is het mogelijk om je bandit 5 cm - 10 cm te verhogen? Raakt je ketting de achterbrug dan niet omdat de hoek te scherp is ivm het verhogen.
Op internet vind ik alleen maar setjes van 35mm - 40 mm, waar vind ik setjes die langer zijn.

Mvg Michiel

micheillovitsch@hotmail.com
 
Zelf een setje maken. Heeft ooit ergens in het bandittopic gestaan. Gewoon twee stripjes met de hart op hart afstand 3 mm korter dan de orginele dan komt de motor 3cm omhoog dus 5mm voor 5cm omhoog.
 
Wat is de eerste volgende mogelijke optie, 5 cm verhogen? Is dit wel acceptabel que veiligrijgedrag? Waar zijn deze setjes naast mdi nog verkrijgbaar?

Mvg Michiel

M'n Bandit 1200 is achter ong. 4,5 cm verhoogd (andere schokdemper, is 8 mm. langer). Ik heb er ook een stuurdemper opgezet, zonder was de motor voor mijn gevoel heel onrustig op de rechte lijn.
Anderen rijden wel zonder stuurdemper met dezelfde verhoging, tot zo'n 5 centimeter is dus blijkbaar veilig.
Denk er wel aan dat je de zijstandaard moet verlengen, anders staat ie wel heel erg scheef.
 
Terug
Bovenaan Onderaan