ophogen zx7r mogelijk???

Bazzzz

Rookie
4 jan 2005
6
0
culemborg
hallo motorvrinden,

Ik ben nieuw hier dus...hoi...

Ik ben heel binnenkort van plan mijn eerste motor aan te schaffen, ik ben op zoek naar een Kawasaki Zx7r. Ik heb al heel wat motoren vergeleken, maar soms lijkt het (misschien is het gezichtsbedrog) of de achterkant is verhoogd, of zijn het onderdelen bijv. een hugger die zijn verwijdert dat het daarom zo lijkt. Dus mijn vraag is kun je een zx7r verhogen, is dat zelf te doen en als plaats gelijk effe een plaatje van je zx7r, alvast bedankt voor de reakties.
 
De 7 kun je ophogen bij de achterschokbreker dmv een grote bout/moer.
Sommige schokbrekers (ikzelf heb öhlins) kun je ook nog eens verhogen.

Succes
 
Geloof dat je bij de bout zo'n 1,5 cm kunt schuiven. Dat is zo'n 4 cm bij de zitting.
Je kunt hem voor ook verlagen. Stuurt wel scherper, maar niet te veel, anders wordt ie te nerveus.
 
voor verlagen..met de standaard voorvork?? en jij verteld dat je ohlins hebt, daarmee kun je em dus nog een keer extra ophogen. HOeveel cm heb jij voor gedaan en hoeveel achter??
 
voor verlagen..met de standaard voorvork?? en jij verteld dat je ohlins hebt, daarmee kun je em dus nog een keer extra ophogen. HOeveel cm heb jij voor gedaan en hoeveel achter??

Ik heb de schokbreker nog op standaar staan (kan nog 1 cm omhoog). De "bout" van de bevestiging van het frame/schokbreker staat op maximale hoogte. Voor is ie 8mm door de kroonplaten gezakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan