Opkiktoer 2022

-=Peter=-

MF veteraan
16 aug 2003
6.800
180
Woonplaats
Na vele jaren motorrijden gaat het er eindelijk eens van komen. In 2022 ga ik de Opkiktoer rijden. Ik heb er vaak over gelezen dag MF leden (maar daarvoor ook MMF leden) meereden en ik had altijd het idee om een keer mee te gaan. Dat gaat volgend jaar gebeuren.

En natuurlijk op een supersport (oei! auw!), een ZX6R uit 2013. Eens kijken of we het geweld van de 1000's bij kunnen houden.

7 dagen op pad, een toer die via Duitsland en Oostenrijk naar Italie gaat en weer terug. Zat kilometers en heel veel bochten.

Zijn er mede-leden die ook meerijden in 2022?
Zijn er oud-deelnemers die hun tips willen delen?

Hoor graag!

MF.JPG
 
Na vele jaren motorrijden gaat het er eindelijk eens van komen. In 2022 ga ik de Opkiktoer rijden. Ik heb er vaak over gelezen dag MF leden (maar daarvoor ook MMF leden) meereden en ik had altijd het idee om een keer mee te gaan. Dat gaat volgend jaar gebeuren.

En natuurlijk op een supersport (oei! auw!), een ZX6R uit 2013. Eens kijken of we het geweld van de 1000's bij kunnen houden.

7 dagen op pad, een toer die via Duitsland en Oostenrijk naar Italie gaat en weer terug. Zat kilometers en heel veel bochten.

Zijn er mede-leden die ook meerijden in 2022?
Zijn er oud-deelnemers die hun tips willen delen?

Hoor graag!

Bekijk bijlage 1704712
Mooie bike, lekker van de toer genieten.
 
Ik lees net dat het een afgeleide is van de Kickstarttoer.. Daar heb ik van mijn pa wel goede verhalen over gehoord, hij was een paar x mee geweest met de Kickstoer.. Neemt niet weg dat dit jaar niet lukt, de start van de toer valt gelijk met IOMTT... Wellicht volgend jaar..
 
Ik meen dat Kickstart er destijds mee gestopt is omdat er dooien vielen. Er werd door mensen zonder ervaring harder gereden dan de kennis/kunde/omstandigheden toelieten.
 
Ik heb 2x de Kicxtour gedaan, hier is de opkiktoer uit ontstaan.
de beste tip die ik je kan geven, is.
Zorg dat je motor tiptip in orde is.
Vertrek met nieuwe banden.
En een dosis gezond verstand.
Komt helemaal goed!!
 
Volgens mij is dat bord ook al weg gehaald (staat mij iets van bij in de D media). Werd te veel gestolen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan