opknapbeurt

smurfie

MF'er
11 jun 2002
118
0
heeft iemand enig idee of het eigenlijk wel mogelijk is om je motor door een bedrijf helemaal na te laten kijken en dat zij dan meteen repareren wat er kapot is. en wat zijn de kosten hiervan?
 
heeft iemand enig idee of het eigenlijk wel mogelijk is om je motor door een bedrijf helemaal na te laten kijken en dat zij dan meteen repareren wat er kapot is. en wat zijn de kosten hiervan?

natuurlijk kan dat. en wat het kost hangt er maar helemaal vanaf wat er kapot is en hoe lang ze er mee bezig zijn he...
 
oppassen daarmee ! kennis van me heeft zijn goldwing ( :r ) verkocht, en diegene die hem kocht heeft em binnengedaan met de melding, kijk em maar es helemaal grondig na: was bijna 2000 pleurootjes kwijt !!
 
inderdaad, xou daar ook mee oppassen, daarnaast is een 125 cc tweetakt 1 cylinder nou niet echt een hele moeilijke fiets. Zoek een werkplaats handboek, en je kunt schrikbarend veel zelf doe! Echt waar!
 
Heb je geen maat ofzo die dat kan doen voor je...en dan bv alleen de belangrijkste zaken eerst doen. Afstellen enzo

Van de winter gaat die Div van mij onder handen, maar echt niet bij een dealer...daar koop ik een tweede div voor denk ik, dat bedrag.
(alsalsalsmedivdannogdemoeiteis :+ )
 
ja ik sleutel zelf ook al vrij veel, maar het is moeilijk om informatie, en vooral onderdelen voor m'n motor te vinden, gilera arizona hawk, heeft zeker niemand hier iets voor he? :?
 
Om te beginnen kun je eens zoeken (op i-net) of er een 'haynes' werkplaatsthandboek beschikbaar is. (ik heb er 1 via i-net besteld) Dan ben je al een heel eind. Die 40 euro heb je er met 1 reparatie (die je zonder boek niet had gekunt)al dubbel en dwars uit.

En bij de dealer kunnen ze wel onderdelen bestellen voor je fiets gok ik.

Zit er niet een blok van een ander merk onder je fiets of gebruiken ze dit blok ook voor andere gileramodellen? Dat zie je vaker. ALs dat zo is kun je gewoon onderdelen voor je motorblok van andere types met hetzelfde blok kopen. Dit zelfde geldt ook vaak voor remsystemen.

En 2takten zijn echt heel goed zelf te doen. Zeker met werkplaatshandboek erbij.

Suc6.
 
Laatst bewerkt:
Je kan toch gewoon een grote beurt geven? Als er dan op dingen gestuit word die echt vervangen dienen te worden, dan kan je het laten doen. Maar zeker niet in het wilde weg laten vervangen. Het minste geringste dat dan evt. aan vervanging toe is, wordt dan vervangen.

Tja, over de gilera, beetje surfen over het web, moet je vast wel een bedrijf tegen kunnen komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan