fastbull
Die hard MF'er
Hoi MF'ers.
Na lang overwegen toch een topic begonnen over het opknappen van een GS 850.
Waarom een Suzuki GS 850 G hoor ik jullie vragen?
Gewoon omdat het een goed verkrijgbare fiets is en goedkoop.
Ik ben een behoorlijke leek als 't gaat om motorfietsen opknappen
Heb wel een jaar of 25 m'n rijbewijs maar een motorfiets
opknappen heb ik nog nooit gedaan.
Met deze fiets wil ik wat ervaring op gaan doen met een dergelijke klus.
De bedoeling is om een GS 850 op te knappen tot weer een redelijk toonbare fiets.
Natuurlijk moet er goed op de uitgaven worden gelet want aan zo'n fiets wil
je ook geen fortuin uitgeven. Dus ga ik proberen om zoveel mogelijk zelf te doen.
Tuurlijk kun je alles uitbesteden maar dat is budget-technisch niet echt verantwoord.
En de fiets is het waarschijnlijk ook niet eens waard.
Ik verwacht zeker niet dat ik er aan verdien na de restauratie.
Puur omdat ik het leuk vind.......
Hoe het begon:
GS 850 G uit 1985 gevonden op Speurders en gekocht voor 300 euries.
Na ongeveer 2 dagen sleutelen was dit het resultaat:
Het is moeilijk te zien op de foto maar in mijn ogen was de fiets toch een behoorlijke roestbak:
In de volgende posts zal ik laten zien wat ik inmiddels al gedaan heb.
Mijn tijd is helaas ook spaarzaam (werk, gezinnetje, etc.....) dus ik zal niet iedere dag aan de fiets kunnen werken. Maar ik probeer zoveel mogelijk te posten.
Tuurlijk zijn er 'mooiere' topics maar misschien helpt dit anderen die ook geen ervaring hebben met het opknappen van een motorfiets
Veel plezier met lezen en kritiek (positief of negatief) is altijd welkom.
Na lang overwegen toch een topic begonnen over het opknappen van een GS 850.
Waarom een Suzuki GS 850 G hoor ik jullie vragen?
Gewoon omdat het een goed verkrijgbare fiets is en goedkoop.
Ik ben een behoorlijke leek als 't gaat om motorfietsen opknappen
Heb wel een jaar of 25 m'n rijbewijs maar een motorfiets
opknappen heb ik nog nooit gedaan.
Met deze fiets wil ik wat ervaring op gaan doen met een dergelijke klus.
De bedoeling is om een GS 850 op te knappen tot weer een redelijk toonbare fiets.
Natuurlijk moet er goed op de uitgaven worden gelet want aan zo'n fiets wil
je ook geen fortuin uitgeven. Dus ga ik proberen om zoveel mogelijk zelf te doen.
Tuurlijk kun je alles uitbesteden maar dat is budget-technisch niet echt verantwoord.
En de fiets is het waarschijnlijk ook niet eens waard.
Ik verwacht zeker niet dat ik er aan verdien na de restauratie.
Puur omdat ik het leuk vind.......
Hoe het begon:
GS 850 G uit 1985 gevonden op Speurders en gekocht voor 300 euries.
Na ongeveer 2 dagen sleutelen was dit het resultaat:
Het is moeilijk te zien op de foto maar in mijn ogen was de fiets toch een behoorlijke roestbak:
In de volgende posts zal ik laten zien wat ik inmiddels al gedaan heb.
Mijn tijd is helaas ook spaarzaam (werk, gezinnetje, etc.....) dus ik zal niet iedere dag aan de fiets kunnen werken. Maar ik probeer zoveel mogelijk te posten.
Tuurlijk zijn er 'mooiere' topics maar misschien helpt dit anderen die ook geen ervaring hebben met het opknappen van een motorfiets
Veel plezier met lezen en kritiek (positief of negatief) is altijd welkom.