Opknappen Suzuki T500J

Ja, heb ik al al lang gedaan. De goedkoopste nieuwe is 299 dollar en daar komt nog 133 dollar verzendkosten bij. Die Amerikanen weten wel van prijzen. En dan wil de douane ook nog wat centjes vangen, dus kom je ook op een slordige 400 euro. Dat wordt gewoon gevraagd voor die dingen, of je het nu leuk vindt of niet. Zo een kraantje van Ali wordt over het hele internet aangeboden voor prijzen die 5-10 keer zo hoog liggen. Kun je dus het beste rechtstreeks bij Ali halen.

Nogmaals, RG-Gamma, als jij weet waar die dingen voor een normale prijs te koop zijn, help dan een mede forumlid en plaats een linkje.
 
Ik heb de ali-versie besteld. Maar dat betekent wel ongeveer 3 weken wachten🥲 en er komt heel lekker weer aan🌞🌞🥲Niemand die nog een kraantje te leen heeft liggen?
 
Denk eraan om 1 membraan af te sluiten door pakkingspapier ipv membraan erin te plaatsen. Dan loopt de vacuuumzijde niet meer door volgens mij. Een idee?
 
Ja, heb ik al al lang gedaan. De goedkoopste nieuwe is 299 dollar en daar komt nog 133 dollar verzendkosten bij. Die Amerikanen weten wel van prijzen. En dan wil de douane ook nog wat centjes vangen, dus kom je ook op een slordige 400 euro. Dat wordt gewoon gevraagd voor die dingen, of je het nu leuk vindt of niet. Zo een kraantje van Ali wordt over het hele internet aangeboden voor prijzen die 5-10 keer zo hoog liggen. Kun je dus het beste rechtstreeks bij Ali halen.

Nogmaals, RG-Gamma, als jij weet waar die dingen voor een normale prijs te koop zijn, help dan een mede forumlid en plaats een linkje.
https://www.ridhisolutions.com/core...50-T500-NOS-FUEL-PETCOCK-PN-4430018450-633936
 
Serieus? Een of ander vaag IT-bedrijf uit India? Volgens de tekst gaat je baby er zo lekker van slapen.

SUZUKI GT250 T250 T200 T305 TC305 T350 T500 NOS FUEL PETCOCK P/N 44300-18450. allowing your baby to sleep peacefully in a quiet environment and play with friends, The ball mount that comes with this hitch kit has a 3/4" trailer ball hole and can be positioned in the drop or rise orientation for level towing with your specific trailer (trailer ball not included).
 
Laatst bewerkt:
Echt, die dingen zijn gewoon onbetaalbaar. Ik heb een tweedehands exemplaar op mijn T500 zitten, kostte mij 175 euro.
 
Allemaal net zo oud als ik heb liggen. Kans dat die nog werkt is niet zo groot is mijn ervaring
 
een passende nippel op de tank met een stukje slang naar een onderstaand afgebeeld kraant of soortgelijks is toch niet zo moeilijk te realiseren. (al is het maar tijdelijk)
benzinekraan-2.jpg
 
Als de kraan zelf niet lekt, maar gewoon niet afsluit, lijkt mij dat ook de eenvoudigste oplossing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan