TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.273
- 19.827
Internationale treffen gaat niet door voor zover ik weet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk ik ook,met al die enge virus mutaties ben ik bang dat we er nog heel lang last van houden.Nee, denk dat dit jaar sowieso weer een verloren jaar gaat worden op dat gebied.
Mooi ,alleen dat masker op kan eigenlijk niet,bij een 2 takt moet je vol de geur kunnen inhalerenHoi allemaal! Sorry voor de stilte.. een kleine update dan:
Eerst nieuwr bobines gehaald want deze waren toch dood. Op de voorrem na zit de motor geheel in elkaar en heeft het blok een paar keer gedraait. Helaas waren de benzineslangetjes niet goed en hadden we lekkage. Afgelopen week nieuwe slangetjes gehaald en zo snel mogelijk afstellen!
We zagen al wel dat bij de eerste keer lang lopen dat één uitlaat mooi pruttelde en schoon bleef waarbij de andere meer pofte en zwart sloeg. Hopelijk verholpen met afstelling, anders toch nog een keer de ontsteking
Tussendoor is de taxateur langs geweest en daar hoopte ik afgelopen week al een rapport van te krijgen. Hierna kan die in de verzekering om te kunnen rijden!
We hebben inderdaad ook nog een sportief stuur liggen maar beginnen eerst met dezeMooie machine, blijft dit stuur erop? Ik zie liever iets sportiever.
Nee hoor,dingen zijn helemaal niet zeldzaam en nog gewoon bij de dealer te bestellen,online kan je zeNee, dingen zijn gewoon schaars. En dat bepaalt de prijs.
Het ìs een heel ander model. Aan de tank van de T500 zit, zeg maar, een stukje buis met schroefdraad. Daar schroef je de kraan op. Zoiets als een klemkoppeling bij waterleiding. De andere afgebeelde kranen gaan dus nooit passen.Wat is eigenlijk het verschil tussen de originele en de goedkopere alternatieven of met die van de GT? Als het alleen de steek van de bevestigingsboutjes zou zijn dan kun je een adapterflensje (laten) maken lijkt mij.