Yanky
Rookie
- 20 aug 2006
- 17
- 0
Hoi,
Nou, ik heb een motor(Yamaha xs850 uit 1981)vorige week gekregen van mijn zoon en ik ben benieuwd wat het gaat worden. De bedoeling is dat ik hem gaat reviseren en daar gaan we alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen.
Ik denk dus dan ook dat ik die killswitch er tussenuithaal want het schijnt dat deze dus niet goed werkt, de informatie die ik van de vorige eigenaar hebt is dat deze killswitch vaak problemen heeft gegeven....of goed repareer zoals orgineel(wat dus volgens de fabriek zou moeten werken).
Wat ik wel gezien hebt is dat er veel vernieuwd moet worden...zowiezo alle rubbers...voorvork, Cardan, luchtfilters, handvatten..enz..enz.. Roest verwijderen en weer opnieuw spuiten.
Als ik klaar ben zal ik er wel een foto bij zetten en tussentijds informeren.
Dat zel wel veel klussen worden met mijn zoon.
groetjes van Yanky.
Nou, ik heb een motor(Yamaha xs850 uit 1981)vorige week gekregen van mijn zoon en ik ben benieuwd wat het gaat worden. De bedoeling is dat ik hem gaat reviseren en daar gaan we alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen.
Ik denk dus dan ook dat ik die killswitch er tussenuithaal want het schijnt dat deze dus niet goed werkt, de informatie die ik van de vorige eigenaar hebt is dat deze killswitch vaak problemen heeft gegeven....of goed repareer zoals orgineel(wat dus volgens de fabriek zou moeten werken).
Wat ik wel gezien hebt is dat er veel vernieuwd moet worden...zowiezo alle rubbers...voorvork, Cardan, luchtfilters, handvatten..enz..enz.. Roest verwijderen en weer opnieuw spuiten.
Als ik klaar ben zal ik er wel een foto bij zetten en tussentijds informeren.
Dat zel wel veel klussen worden met mijn zoon.
groetjes van Yanky.