opknappen van Zweedse schuurvondst (suzuki gt 380)

freakydriver

MF'er
24 aug 2012
52
0
dordrecht
Hallo,ik ben een beetje nieuw hier op dit forum dus bijdeze wil ik me ff voorstellen
ik ben andreas en woon in dordrecht en heb net zoals jullie zovelen een voorliefde voor oude klassiekers en brikken
Tijdens mn vakantie op de motor naar Zweden had ik een paar dagen een vakantie huisje te huur
daar waren een paar mega schuren bij ,mn vriendin kon de verleiding niet weerstaan en is op onderzoek gegaan en kwam daarna rennend terug naar het huisje met de mededeling dat er een oude caferacer in de schuur stond :? :? :?
toch maar ff kijken :Z :Z
wat blijkt een orginele suzuki gt 380 met nederlands kenteken en blauwe plaat!! :} :} :}

welliswaar geen caferacer maar toch O-) O-)

nou wil het zo zijn dat mn schoonouders in Zweden wonen en iederekeer een onderdeel meenemen

Heb nu de uitlaten gehad en flink aan het poetsen gegaan met cola en zilverfolie :9 :9
helemaal supper !!!!

nu is van een van de uitlaten de demper naar zijn grootje ,weet iemand hoe ik die er uitkrijg.
ik zit bijna te denken om de uitlaat door te slijpen en zo hopelijk de demper er uit te krijgen :N :N :N
dus liever niet !

alle sugesties zijn welkom en tips ideen kom maar op
het eind resultaat zal moeten zijn dat de motor weer gewoon gaat rijden
dus alle hulp in welke vorm is welkom

gr andreas
 
Leuk project en een leuke vondst, maar hoelang gaan je schoonouders erover doen om hem deel voor deel hierheen te brengen ? :/

Kunnen ze niet beter een aanhangwagentje huren/lenen en hem daarop gooien ?

Dat lijkt me voor iedereen een stuk handiger in ieder geval :+ :)
 
eeehhhm ja fotos heb ik wel ja en zelfs een filmpje van plaats delict.....maar weet ffe niet hoe ik dat hier op gaat plaatsen ..filmpjes misschien eerst maar op youtroep...
 
Hoi Andreas,

Mbt de uitlaat. Heb je het boutje er al uit? Zo ja, zit de demper dan nog vast? Maak eens een foto!

Groet,
Ruud.
 
denk er over om een paar dagen naar zweden te gaan *O* en daar helemaal te strippen en in kratten te doen en daarna vervoeren met caravan
maar moet eerst zelf een hernia operatie :( ondergaan tegen die tijd is half zweden weer ingesneeuwd _O- _O-
 
Ja, dat vroeg ik me ook al af! Je kunt toch niet zomaar een motor toe eigenen die daar ergens in een schuur staat? Of missen we een stukje van het verhaal?

Wel een mooi project! Maar ook ik zou hem gewoon compleet ophalen en hier pas gaan strippen..
 
Laatst bewerkt:
maar om alle onzedelijke handelingen uit te sluiten is dat de eigenaar een nederlander is die in zweden een huisje heeft en is geemigreerd ( kortom weg ,,,lol ) en dus wat motoren heeft mee genomen om die daar op teknappen en door te verkopen en zo wat geld bij te verdienen
zijn zoon heeft een vakantie huisje in zweden met een paar grote schuren erbij gekocht ,daar stond dus in een van die schuren de suzuki die opgeknapt en verkocht zou moeten worden aan de zweedse locals...
 
maar dat zou wel het mooiste zijn om de motor hierheen te krijgen :] :] en hier te strippen ja
heb een vervoersbedrijf( lees transporteurs) er zijn op internet wel wat bedrijven die dat doen zo als uship gevraagd de motor op te halen en af te leveren ....kosten !!! 1400 euro :( :( :( :( _O-
 
maar in de tussen tijd maar rijden op mn bmw k1200s :] :] :]
iets andere motor maar ook leuk

beetje jammer dat ik zelf geen rijbewijs heb anders was het vervoer geen probleem geweest :P
 
maar dat zou wel het mooiste zijn om de motor hierheen te krijgen :] :] en hier te strippen ja
heb een vervoersbedrijf( lees transporteurs) er zijn op internet wel wat bedrijven die dat doen zo als uship gevraagd de motor op te halen en af te leveren ....kosten !!! 1400 euro :( :( :( :( _O-


PM me maar eens even met de plaats / postcode waar die staat ;)
 
foto
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan