opknappen van Zweedse schuurvondst (suzuki gt 380)

:W
full
 
U is Chauffeur :)

motor staat in lysvik in provincie varmland noorden van zweden
voor mij is de motor op zo goedkoop mogelijke manier naar nederland te krijgen
exacte gegevens komen evt nog ...

hoe meer mensen hierop reageren hoe mooier voor mij
en zal daarna pas een keuze maken ,
 
hallo chriskid,
jouw idee gaat me steeds meer aanstaan!!

maar hoe gaan we dit doen ,ik bedoel de motor is 2m10 lang incl voorwiel ,nou kunnen we het voorwiel er wel uit halen maar dan blijft hij mog langer dan een pallet

er van uitgaande dat de motor staand vervoerd gaat worden...
2 pallets aanelkaar schroeven misschien een optie
 
Een transportkrat is wel aan te komen,bel een aantal motordealers en vraag of ze een krat
over hebben waar een nieuwe motor in heeft gestaan,die zijn meestal van metaal maar er
zijn ook houten kratten,vaak worden die weggegooid,maar misschien wil iemand er wel 1
voor je bewaren,ik zag dat je uit Dort komt ,dan zou je het of bij Pietersen (Harley dealer) in de Waalhaven ,of BMW dealer Breeman ,of motoport R,dam kunnen vragen,van de laatste weet ik dat ze het wel vaker kratten hebben bewaard voor iemand,dus daar zou je zeker een goede kans maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb redelijk goede contacten met benjan motoren in ridderkerk
daar komen regel matig nieuwe motoren binnen (gelukkig voor die gasten ,dat betekent dat ze nog goed blijven draaien in deze tijden )

maar zijn dat soort kratten standaard afmetingen, niet elke motor is gelijk...
 
Oke zooo kan het ook ..

maar een van mijn eerste vragen was of iemand weet hoe ik de demper uit de uitlaat kan krijgen ,zonder deze door te slijpen en weer dicht lassen ,dit omdat het de orginele uitlaat is uit die tijd !!!
zal ffe een paar foto's bijvoegen van voor en na het poets werk van de uitlaat
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan