opknappen van Zweedse schuurvondst (suzuki gt 380)

voor B|
full
 
Waarom wil je demper er uit halen :?

Het is een tweetakt en die heeft een bepaalde tegendruk (dus demping) nodig om goed te kunnen werken en de fabriek heeft moeite genoeg gedaan om dat uit te zoeken.
 
De demper ligt in losse onderdelen IN de uitlaat ,ik wil er wel een andere demper in maar dan zal toch eerst de oude(lees kapotte) er uit moeten
Waarom wil je demper er uit halen :?

Het is een tweetakt en die heeft een bepaalde tegendruk (dus demping) nodig om goed te kunnen werken en de fabriek heeft moeite genoeg gedaan om dat uit te zoeken.
 
HEE oerblade ,zit er niet ergens bij jou in de buurt een of andere mafkees met een soort loods vol met oude motoren ...
ik ben er oooit eens in een ver verleden bij die gozer geweest..een rare gast,maar die deed of doet een handeltje in oude motoren ,voornamelijk suzuki en yamaha ,hij zit ergens langs een water en bij een oude boerderij als ik het goed herrinner
misschien weet je wie ik bedoel ....misschien ook niet ..
 
HEE oerblade ,zit er niet ergens bij jou in de buurt een of andere mafkees met een soort loods vol met oude motoren ...
ik ben er oooit eens in een ver verleden bij die gozer geweest..een rare gast,maar die deed of doet een handeltje in oude motoren ,voornamelijk suzuki en yamaha ,hij zit ergens langs een water en bij een oude boerderij als ik het goed herrinner
misschien weet je wie ik bedoel ....misschien ook niet ..
Ik zou het echt niet weten :N
 
D
moet gezien de voorschijfrem zijn uit 1972 komen

ben er nog niet helemaal achter uit welk jaar de brommert komt.... :? :?

Dit is een GT 380 K uit 1973 het eerste type met schijfrem en nog harmonica rubber op de voorvorken.en de 3 losse carburateurs. de gt van 72 had nog een trommelrem.
 
Laatst bewerkt:
Dit is een GT 380 K uit 1973 het eerste type met schijfrem en nog harmonica rubber op de voorvorken.en de 3 losse carburateurs. de gt van 72 had nog een trommelrem.~[/quote]


kijk dat is nou weer leuke info :Y
weet weer een beetyje meer over de brommert

ik begin eigelijktoch wel weer een beetje te twijfelen om de brommert een caferacer van te maken of originel te houden... -O-

meestal maakte ik van de cb 750 caferacers ...was gelijk ponum als je aan de slag ging
maar hier weet ik het nog niet zo goed ...iemand ideeen :?
 
Van modellen waarvan er heel veel verkocht zijn en nog rondrijden mogen er best een paar verbouwd worden, maar van jouw exemplaar, die toch redelijk zeldzaam zijn loont het de moeite ze zo origineel mogelijk te houden, wel evt. met wat moderner materiaal.
 
hmmm lijkt mij toch ook wel een beetje ..giezien het feit dat alle schroefjes en boutjes moertjes enz enz orgineel zijn
het enige wat ik mis is eigenlijk het zadel verder alles orgineel met merkjes van suzuki op boutjes
tankdop met orginele sleutel
misschien wel idd zonde om te versleutelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan