Opkomst webwinkel &klusser, verdwijnt de motor speciaalzaak?

Ik gun mijn vakman ook wat!

  • Ik ga alleen naar een vakman als het niet anders kan.

    Stemmen: 134 50,0%
  • Ik ga voor alles naar mijn vakman want ben te lui.

    Stemmen: 25 9,3%
  • Ik ga voor alles naar mijjn vakman want ik ben A-technisch.

    Stemmen: 19 7,1%
  • Dit hangt af van de klus en houding van de zaak.

    Stemmen: 90 33,6%

  • Totaal aantal stemmers
    268
Of importeurs met minimum orderbedragen van 450,- excl btw inkoop anders verzendkosten van 10,- en soms zelfs kleinordertoeslag van 15.-.
Toch handig als je een setje keerringen nodig hebt :(

Big deal, gebeurt hier dagelijks. Komt een grote levering van leverancier X binnen en precies dezelfde ochtend bestellen 2 klanten 2 setjes die ik dan net niet ontvangen had. Vette pech, bestellen en verder gaan met je leven. Op die 2 setjes verdien je dan netto 0,0 en de klant zal ook nooit weten dat je eigenlijk heel wat hebt ingeleverd om de levertijd vlot te houden.

Maarrr, die klanten komen dan meestal wèl een keer terug... :Y
 
Goeie discussie dit.

Ik weet niet of het al genoemd is maar voor mij gelden twee factoren die ik niet vaak hoor:

1) Ik wil persoonlijke contact. Want mens enzo.
2) Ik wil zelf leren onderhoud te kunnen doen ivm pech etc. Dus na een paar jaar punt 1) pik je her en der wat op en zo heb je iig je garage geholpen en hij jou. Complexe zaken blijf je daar gewoon doen.
 
Eerlijk is eerlijk,als ik via de dealer bestel ben ik duurder uit en ben ik van mening dat je daar inderdaad een iets persoonlijkere manier van zaken doet,want daarin onderscheiden wij motorrijders ons toch van de automobilisten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan