Oplaaddock Tomtom Urban Rider

the blademen

MF'er
17 jun 2007
93
14
Zwartemeer
Beste medeforummers,

Na jaren weer eens een ritje te hebben georganiseerd, kom ik er gisteren achter dat de oplaaddock voor mijn Tomtom "Urban rider" geen spanning meer levert aan de Tomtom.

Dan denk je dat je op het internet wel een andere kan bestellen maar helaas!!!

Zelfs Tomtom heeft ze niet meer!

Weet iemand toevallig wie het nog wel levert en ken je iemand die er eentje over heeft, zou je het me willen laten weten?

Het gaat om het type met vier pennetjes.

In september staat er een trip naar de motoGP van Misano op het menu en het zou geweldig zijn als ik dan een tomtom heb die onderweg gewoon geladen/op niveau gehouden wordt. :]

Ik ben jullie bij voorbaat al enorm dankbaar! _O-

Gr. Gerrie
 
"wettelijk" zijn ze (TomTom) verplicht tot 10 jaar na aanschaf reserveonderdelen te leveren... als je tomtom 10 jaar of ouder is dan zou ik echt zeggen toedeledokie ermee en een andere aanschaffen en hier niet meer in investeren.
 
"wettelijk" zijn ze (TomTom) verplicht tot 10 jaar na aanschaf reserveonderdelen te leveren... als je tomtom 10 jaar of ouder is dan zou ik echt zeggen toedeledokie ermee en een andere aanschaffen en hier niet meer in investeren.
Volgens mij is hij minimaal van 2010; maar Tomtom heeft het simpelweg niet meer. |(
"We kunnen u wel een nieuwe aanbieden meneer met een leuke korting"
Dit is dan 10%; waarbij zon "ding" nog op ca. €315,- komt.
Dit is dan nog zonder accessoires om hem op de motor en auto te bevestigen... :N
Met een ouder exemplaar en de Anwb kaarten red ik me prima.... :W
Alleen de boordspanning voor langere ritten is toch wel verdomde makkelijk.

Zoals gezegd; ik heb er twee besteld via Marktplaats.
Ik verwacht dat het straks gewoon weer doet.
Zo niet den fabriceer ik iets met een sigaretten aansteker aansluiting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan