oplichter of werkelijk koopje?

...
[me]Iemand enig id hoe we dit www.transcontinentall.com bedrijf kunnen checken!?[/me]
...

Even een domain search op los gelaten (whois) met de volgende resultaten

Registrant:
International Transporters LTD
388 raymond ave
san jose, california 95128
US

Registrar: DOTSTER
Domain Name: TRANSCONTINENTALL.COM
Created on: 11-OCT-04
Expires on: 11-OCT-05
Last Updated on: 18-OCT-04

Administrative, Technical Contact:
Arechiga, Charles onthewinnr@yahoo.com
International Transporters LTD
388 raymond ave
san jose, california 95128
US
4089471181


Domain servers in listed order:
NS1.HOSTLANE.NET
NS2.HOSTLANE.NET
NS3.HOSTLANE.NET

De domeinnaam is dus geregistreerd op 11 oct 2004, hoewel ze op hun website beweren dat ze al vanaf 1987 bezig zijn. Hmmm...
 
Laatst bewerkt:
:} :} :}

Voelde al nattigheid B| :+

Kijken wat hij nu verder wil? Denk dat ik t maar ga gooien op ik kom m wel even langs halen van t weekend! ;)
 
De domeinnaam is dus geregistreerd op 11 oct 2004, hoewel ze op hun website beweren dat ze al vanaf 1987 bezig zijn. Hmmm...

zou ook best kunnen dat de echte " www.transcontinental.com" (met 1 L dus) inderdaad al vanaf ' 87 bezig is. Dit is gewoon een kopie zoals iemand al eerder zei. :r


@ ts: ben idd bang dat je niemand hier wat kan maken, maar is natuurlijk wel leuk om een beetje verder te ' spelen' via de mail. Wens je veel succes
 
Een echte zaak voor Jaymn met c-o-c-k O-)

:}

KiloSjon, met s-j-o-n 8-)
full


8-)
 
zei al dat ik toevallig vlakbij zou zijn en dat ik hem wel op kan komen halen.
kreeg ik als antwoord ok ik zal de deal cancellen en heb niks meer gehoord.
 
zei al dat ik toevallig vlakbij zou zijn en dat ik hem wel op kan komen halen.
kreeg ik als antwoord ok ik zal de deal cancellen en heb niks meer gehoord.

Ik heb ook op Mobile.de een advertentie gezien voor een ZX12 van 2003 voor nog geen €5000. dat geloof je toch niet.
Ik toch een mailtje aangewaagd.
precies zelfde verhaal als wat jij hebt gehad.

Een engelsman die schreef dat hij problemen met de bank dat hij het daarom wilde verkopen en of ik het geld wilde over maken. Maar motor staat in duitsland, hij werkte in Engeland.
Ik heb gezegd boter bij de vis.
Kom maar naar Duistland met motor, en dan krijg je je centjes, en niet anders!!

Maar wat bleek later, ik ben verder gaan zoeken op mobile.de., daar kwam ik een andere advertentie tegen van een ZX12 die te koop stond voor 10.000,-, echter met dezelfde foto's van die gozer uit engeland.
Ik die verkoper opgebeld, hij bevestigde het verhaal dat iemand zijn foto's heeft gejat van de site en een nieuwe advertentie heeft geplaatst.

Dus ja, super fake, je zou toch niet geloven dat er mensen zijn die hier in trappen en geld gaan overmaken!! |(
 
d'r zijn heeeeel veel domme mensen he, en zeker op zo'n wereldwijde site kom je d'r ook genoeg tegen
 
Maar wat ik dan niet helemaal begrijp van die oplichters he...
Waarom ze die dingen voor zo'n verschrikkelijk lage prijs aanbieden. Dan voelt iedereen aan dat er iets niet klopt. Vragen ze nou iets meer zodat je zo'n 1500 of 2000 onder de normale paticuliere prijs zit dan gaat het volgens mij veel beter.
Maarja der zijn waarschijnlijk nog genoeg mensen die erin trappen anders was ie er wel mee opgehouden denk ik zo.

Om die hufters te pakken wordt ook wel heel lastig denk ik zo.
Ik dacht, kom laat ik ook is me best doen. Dus ik heb ook een mailtje gestuurd, maar dan naar het bedrijf waar het e-mailadres benjamino99@aol.com (zie topic van ts) is aangemaakt of zij niet iets van info konden sturen dat dan weer naar de Nederlandse politie kon worden doorgestuurd. Op de site van aol.com stond dat je binnen 24 uur antwoord zou krijgen op je vragen, nou we zijn echt al zo'n 72 uur verder en ik heb nog steeds niks gehad :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan