oplichter of werkelijk koopje?

mightymark

Die hard MF'er
10 feb 2004
602
0
Arnhem
zag net een mooie gsxr750 uit 2002 voor een niet echt reeele prijs staan.(zie link)
heeft iemand al eerder advertenties zoals deze gezien??
heb hem gemaild en kreeg onderstaand mailtje terug.
heb weer terug gestuurd dat ik dat ding eerst wil bezichtigen.

laters mark


http://www.mobile.de/SIDSbFiupq5pT9CWZoYjPn8Og-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1099520591A1LsearchPublicD1300IMotorbikeX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B37%81c-t-vCaMkMoPRSmVb_X_Y_x_yprsO~BSRA6D1300E23600Hgsxr%FF%A0750H40000000GGSXR750HinPublicA2A0A0A0H30000000A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&top=5&id=11111111146979191&

From: Benjamino99@aol.com

>Hi,
>
>The bike is still for salle.Well I just got married and I moved with my wife
>in United Kingdom but this will not be a problem cause I will cover all cost
>of shipping and we
>gonna have a save deal.You will have 5 days to test it.I`m the only
>owner.Never been involved in any kind of accidents.If you ready to deal
>please get back to me to explain you the transaction.
>
>Thank you!
 
oh die gele gixxxer is om te kwijlen.

Pas wel op, er zijn truuks bekend van circuit racers die de originele onderdelen en kuipdelen er weer op flikkeren en hem dan verkopen, zodat je na een paar duizend km's merkt dat ie van binnen helemaal tot stront is.

vraag Romius maar, die werdt ook genaaid met zo'n zelfde truuk :( , maar die heeft er een vtr sp1 voor terug gekocht :}
aan de andere kant, als het klopt hebbie wel een pracht ding.
 
dacht ik al
had al een beetje gezocht maar ben niet zo goed in zoeken haha

groenten
 
reageren dat je hem wel wil zien.

Als hij begint over geld overmaken afhaken.
Langsgaan, testrit maken en contant kunnen betalen, anders lekker laten staan.

Check ook wat je allemaal voor papieren behoort te krijgen bij de fiets.
RDW kan je daar volgens mij bij helpen.

Gebruik je gezond verstand en laat je niet inpalmen.
 
nou het klopt niet dus he.
Dit is wel al het zoveelste topic dat hieraan gewijt wordt. Tik voor de grap is het woord oplichter in bij de search en je zult versteld staan.
Het is ook te mooi om waar te zijn he..... allemaal praatjes, maar het zijn allemaal trucs met ongedekte cheques en dergelijke.
echt alle moeite die je erin stopt is nutteloos, het is echt pure oplichting.
 
als je erop rijdt en goed luisterd moet je normaal echt wel merken als hij strond is vanbinnen,daar moet je zeker naar kijken bij een koopje zoals dit.
oude racer smeren ze mij niet aan hoor.
maar bedankt voor de info
 
foto 2 heeft een carbon demper en foto3 en 4 een gepolijste.
Oftewel verschillende motors.
Is natuurlijk ook niet zo gek aangezien ze gewoon foto's van het net plukken.

Dus niet doen, dit is niet eens een oude racer maar gewoon iemand die jouw centjes afpikt(zoals al zo vaak voor gewaarschuwd is)
 
Als hij werkelijk zijn fiets aan die prijs wil verkopen is hij een dikke sukkel. Maar dat zal hij wel niet zijn en is dus een (hijzelf denkt slimme)oplichter.



BTW foto 3 is in Tsjechie of Polen oid.
 
nog eens goed gekeken maar foto 2 is volgens mij geen carbon hoor maar gewoon schaduw en het lijkt ook hetzelfde terrasje.wel toevallig dan
 
en kijk is naar de hoogte en breedtes van die foto's. Dan zie je dat ze allemaal even hoog en breed zijn, behalve die ene foto waar die witte mercedes op staat. Daar is ie vermalt tot net na het kenteken.
Zoals gezegd, gewoon foto's van het net. En opzich een hele slimme vent, want volgens mij verdient ie er best geld mee...
Leuke sport wel trouwens. zoek de verschillen. Op de foto waar mevrouw en meneer erop zitten zijn geen duo-steps gemonteerd. Op de foto onder de bomen wel.
 
Laatst bewerkt:
zulke oplichters moet je zelf gewoon oplichten dus zelf ff geld drukken met je HPtje en cash betalen
 
die versmalde foto heeft een ander ruitje maar foto 2 3 en 4 zijn wel van dezelfde motor(ook wel van internet natuurlijk)
hoe kun je je vermaken met het kijken naar een advertentie he :)
 
Letterlijk en figuurlijk een plaatje. Maar ook niet meer dan dat, een motor met die kmstand en bouwjaar voor die prijs???!
 
En daarnaast zou hij ook wel even de transportkosten betalen |( . Valt wel op dat ze bijna allemaal een AOL account hebben
 
als het te mooi is om waar te zijn is het vaak ook het geval. gewoon mailtje terugsturen dat je heeeeeeel erg geinteresseerd bent en dat je wel een deal wilt maken en zelfs dat je vooruit wilt betalen mits zijn de transportkosten betalen etc. })

vervolgens je zoektocht elders voortzetten 8-)
 
Dit is wel heel mooi allemaal, maar gaat natuurlijk nergens over....

Het enige wat nog mist is dat deze GSXR is van een oud oma'tje geweest. :+

en dat voor zo'n spotprijs :9

Check ter vergelijk anders eventjes Bikenet.nl

Bovendien is z'n engels niet optimaal voor iemand die daar inmiddels al een tijdje woont?
 
hij zegt dat ie hem opstuurt en dat je 5 dagen mag proefrijden, gewoon hierheen laten sturen dus *D (dat doet ie toch niet). maar zodra het gezeik begint over dat je eerst geld moet betalen enzo gewoon afhaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan