Oplichter op marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet dat je niet geloof maar hoe weet je dat het een oplichter is?
mischien wat meer info



goed laat maar :+
 
Laatst bewerkt:
Ok, nogmaals aan iedereen.

Bestel NOOIT iets op marktplaats dat je vooraf moet betalen en al helemaal niet als het te goed is om waar te zijn. Dus bijvoorbeeld een super goedkope tomtom of een te goedkope motor... wat dan ook. In de meeste gevallen gaat het gewoon om oplichting.
 
Ja, daar is het weer. Welke sukkel gelooft nu dat je iets voor minder dan een derde van de normale verkoopprijs een Kees Kees kunt kopen. Dan vraag je toch ook om opgelicht te worden?

Ik vrees dat dit soort (aanbiedingen) door gaat tot alle sukkels een beurt hebben gehad en dan is er nog wel wat ruimte voor een tweede keer voor ezels.
 
Die gast is al vanaf 2005 bezig. Vele pagina's vol met gedupeerden op dat forum. Was die gast laatst ook niet op t.v. bij opgelicht?
 
wanneer stoppen die imbecielen nou eens een keer met het vooruit overmaken van geld...hoevaak moet daar nog voor gewaarschuwd worden , wanneer gaan de mensen nou eens een keer lezen ....

moet je een dat stukje lezen over wat als er apk voor motoren komt....
er is geloof ik al 10 keer verteld dat geluid GEEN apk eis is, en bijna iedereen reageert met ik heb geen e-keur op mijn uitlaat.........daar wordt ik dus zo moe van


MENSEN LEZEN en NOOIT vooruit betalen simpele zielen
 
Ik betaal altijd vooruit, koop best veel op internet en ben nooit opgelicht.
Doen jullie toch iets fout..

En je hebt zijn adres?
 
ik koop alleen dingen via marktplaats uit de buurt die ik zelf op kan halen :z
 
:? wij kopen ook veel op internet, maken het bedrag over en alles wordt altijd netjes opgestuurd, tot nu toe nooit iets mis gegaan (knock knock) :P
 
Goed dat je op tijd waarschuwt maar "Marktplaats" zelf is kennelijk nog niet op de hoogte gesteld anders was de advertentie al wel verwijdert lijkt me ?
 
Ik betaal altijd vooruit, koop best veel op internet en ben nooit opgelicht.
:^

Dank je wel maar zo zijn er nog veel meel oplichters op marktplaats en daar hoeven we toch niet allemaal topics voor te openen? Even melden bij marktplaats, dat dan weer wel ;)

Slotje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan