oplichters aan het werk!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die hierin trappen, en dat zal best wel anders hadden die gasten er al lang mee opgehouden neem ik aan..

ik krijg al kriebels als ik een mail in het engels terug krijg, probeerde een tijdje terug een laptop te verkopen, die man wilde hem wel kopen alleen moest ik hem dan opsturen naar zijn dochter in kenia, de shipping kosten zou hij betalen en hij bood me 300 euro meer dan dat ik voor de laptop vroeg... denk je nou echt dat ik ZO stom ben?? B|

noem mij maar ouderwets maar als ik wat koop wil ik boter bij de vis en de koper in zijn ogen kunnen kijken, jammer als ik er dan 100km voor moet rijden :)
mocht er dan iets niet goed mee zijn weet ik 'm gelijk te wonen })

Tja, ik verkocht in het verleden mijn camera's (ben gestopt als fotograaf) en je krijgt inderdaad de gekste dingen via de mail... gelukkig zijn ze bij marktplaats zelf ook niet gek (je kunt frauduleuze gevallen gelukkig melden bij hun). Ik kreeg ooit zelfs een bevestiging van betaling van een Amerikaanse bank, die was getekend met de handtekening van F.D. Roosevelt :+ :? Het zinnetje: "wil not be shipped outside of Holland" helpt een boel trouwens! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan