Oplossing tegen duplicaatcode?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe maar ff normaal of reageer niet. Lijkt me eerder dat jij een bezoekje kan brengen als je zo reageert.

Alsof een complete ombouw naar een ander frame normaal is omdat er een extra cijfer op je kenteken zit. Sorry hoor, maar wat is nou precies het probleem dat je daar zoveel tijd en moeite in wilt steken? Die hele kentekenplaat op een motor is een lelijk, ontsierend ding en dan ga je maak je drukmaken om een extra cijfertje dat je niet eens ziet terwijl je erop rijdt.

Wat is het probleem nou? Waarom zou je al die moeite willen doen om er vanaf te komen?
 
Om eerlijk te zijn boeit dat nummertje mij ook niet. Het is meer dat een motor met een duplicaatcode 5 gewoon moeilijk verkoopt en een lagere waarde heeft. Ik heb die motor als opknapper gekocht en dus wil ik hem hierna ook gewoon weer doorverkopen. Dan vind ik die investering het zeker waard. Heeft niks te maken met dat ik naar een psycholoog moet of dat ik OCD heb of wat dan ook (sowieso moeten mensen gewoon in hun waarde gelaten worden).
Maakt geen klap uit voor de waarde. Gewoon bij verkoop het grapje maken: ik heb nu wel gezorgd dat hij goed vast zit.
 
Om eerlijk te zijn boeit dat nummertje mij ook niet. Het is meer dat een motor met een duplicaatcode 5 gewoon moeilijk verkoopt en een lagere waarde heeft. Ik heb die motor als opknapper gekocht en dus wil ik hem hierna ook gewoon weer doorverkopen. Dan vind ik die investering het zeker waard. Heeft niks te maken met dat ik naar een psycholoog moet of dat ik OCD heb of wat dan ook (sowieso moeten mensen gewoon in hun waarde gelaten worden).
5 is ook best hoog, meestal zie je een eentje of twee (al veel minder)
Alhoewel ik eenmaal een 8 gezien heb, je gaat je dan inderdaad dan wel afvragen: hoe dan?

Ik snap je afweging, alleen denk ik dat je er weinig aan kan doen.
 
Moet mezelf meer verantwoorden in dit topic dan dat ik antwoorden krijg op mijn vraag.
Gelukkig heb ik mijn antwoord al, dus hierbij laat ik het verder.

Bedankt voor iedereen met normale reacties ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan