Oplossing voor krakende laars

Yep, kraakt hier ook (de rechter laars). Inderdaad het scharnierpunt ingespoten met WD40. Hielp, maar is nu inderdaad weer terug. Het zal er wel bij horen. :)
 
Hier dan een wat meer serieuse reactie. WD40, silliconen spray. Allemaal leuk en aardig, maar op een .... dure laars met Gore-tex membraam spuit ik liever geen troep wat het membraam kan verzieken.
Zuurvrije schoenpoets smeer ik er af en toe eens op. Dan kraken ze weer een week wat minder. Die andere 51 weken per jaar ga ik dus krakend door het leven.... :(
 
Whahahah lijkt vrijdagmiddag wel.

De arme stakker durft bijna niet meer te reageren.
 
Laatst bewerkt:
Whahahah lijkt vrijdagmiddag wel.

De arme stakker durft bijna niet meer te reageren.

Toch iets beter lezen, heb bovenaan deze pagina nog gereageerd ;)

Verder valt er inderdaad niet heel veel te reageren omdat ik aan de meeste tips niks heb. Maar ga het proberen met wd40 en/of silliconenspray en eventueel wat ledervet nog.

Bedankt voor de reacties in ieder geval!
 
Misschien moet je kettingspray eens proberen kleeft als een gek dus blijft er lang op zitten.
 
Hier dan een wat meer serieuse reactie. WD40, silliconen spray. Allemaal leuk en aardig, maar op een .... dure laars met Gore-tex membraam spuit ik liever geen troep wat het membraam kan verzieken.
Zuurvrije schoenpoets smeer ik er af en toe eens op. Dan kraken ze weer een week wat minder. Die andere 51 weken per jaar ga ik dus krakend door het leven.... :(

Tuurlijk, want schoenpoets heeft geen verstoppende werking; _O-
 
Ik heb zelfs al mensen gezien met een OSCO op de laarzen. Na elke tankstop trekken ze aan de plunjer en dan staan ze een paar minuten te trappelen. :+
 
Die dingen zijn niet gemaakt om te wandelen, maar om mee te rijden! Oordoppies in, helmpie op en gas! Geen kraakje meer te horen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan