opmaken cr 500

26 feb 2009
115
0
hier zijn enkele foto's van mijn cr 500 . zo heb ik hem gekocht met uitzondering van de voorste slijkplaat , daar stond een lelijke witte van een of andere baanmoto op, net over het wiel. En de motor hing er wel onder, die heb ik er al afgehaald .
full
 
deze voorste schijfrem had ik ook al gezet met adapter, want heb er al een zomer mee gereden. een nieuwe achterband, nieuwe voorste tandwiel en cillinder laten boren met een vers 'pistonneke' en een v-force. maar voor de rest ziet hij er hetzelfde uit .
full
 
hier ligt hij dan te wachten tot mijn topmechanicien gianni 2 takt er aan begint. hij is nog in goeie conditie maar er zit nog wat meer in . beetje laten tunen door mijn kameraad en ander uitlaatje erop . heb eentje gezien op ebay maar moet eerst eens rond vragen of die wel geschikt is en of er geen betere zijn te verkrijgen. het is een pro circuit uitlaat en en demper ook . 244 en 160 euro.
full
 
ja heeft mijn goeie vriend gianni2takt ook verteld . als je een millet weet te vinden, laat het mij weten ;(
 
Joma Racing... Die had er altijd een paar en heeft er net 1 verkocht die naar Italië is gegaan. Misschien kan hij je blij maken en anders zou je met Fedor moeten overleggen. Ik weet niet of hij het nog doet btw, maar die heeft ook al wat kunstwerken gemaakt..
 
zal er eens over moeten peinzen en kijken wattata kost. van natuur uit wil ik altijd het beste. maar moet eerlijk zijn, gianni2takt is de kenner en niet ik. wou eerst een 4takt kopen omdat ik de moed had opgegeven om een 500 2takt te vinden met papieren. en net diezelfde avond dat ik zei , dat er geen te vinden zijn, zag gianni eentje staan. en blij natuurlijk met mijn keuze. heb zeker geen spijt van mijn 'brute kracht' aankoop. moet wel zeggen een 4takt rijdt super soepel.
 
Hey beest,

dat blokske ziet er nog heel goed uit vanbinnen *D
En da tunen komt dik in orde met Gianni zijn magische 2-takt vingers :)

Groeten.
spreekt vanzelf he. je had hem nog niet gezien zeker . er is tot nu toe nog niet echt iets aan gedaan. moet eerst nieuw model plastic gaan halen en dan ben ik vertrokken.
 
mario fedor doet dat nog steeds ga daar in april een pijp laten maken voor mijn nsr.
 
hey beest :W begint de verslaving van het forum al te komen :? en ja millet zoals mario ook al vertelde heb ik je gezegd toen er een op kapaza stond voor 500euro was je zeer goed gesteld! maar begrijp ook dat het allemaal veel geld kost die hobby's :] en er waren toch nog foto's?
 
eentje die al even te koop op kapaza staat voor wat ideeen? hier staat een millet op anders koop je hem volledig :z vind hem wel heel mooi :9~
full
 
kijk aan hier wordt dan ffkes een CR opgezet :P
mooi spul ,zal wel helemaal goed komen met gianni als mecanicien

die van kapaza mag er ook wezen btw
 
zou kunnen deze eigenaar heeft hem niet zo lang schijnt en wil er terug 4000 voor hebben wat hij ook betaald had en nieuwe zuiger enz gestoken (volgens zijn uitleg) maar ziet er wel een hele goede uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan