Opmerkelijk artikel in autoweek over motorrijders

en anders sta ik ernstig open voor de motivatie betreffende jouw visie. Ik heb namelijk de toon van het bericht van Nar-Nic heel goed gevat.
 
Dank voor je uitleg. Het was mij ook niet helemaal duidelijk op welke van mijn twee berichten je reageerde.

Het enige wat ik zeg is dat de column volgens mij net iets meer sarcasme bevat dan wat ik uit de reacties hier begrijp dat men eruit haalt. Dat wordt bevestigd, volgens mij, door de mail die ik van autoweek heb ontvangen nav mijn reactie.

Maar zoals ik al zei, verschil van mening is goed, want zonder verschillen is er geen beweging.
 
Ik verschil van mening met je ondanks dat ik denk dat ik de toon wel vat. Die gozer moet dood :P ;) :X
dat is namelijk wat hij ons indirect maar overduidelijk ook toewenst... oppassen dat de kruising vrij is... jaja, daarom sta je voor rood.
 
Dank voor je uitleg. Het was mij ook niet helemaal duidelijk op welke van mijn twee berichten je reageerde.

Het enige wat ik zeg is dat de column volgens mij net iets meer sarcasme bevat dan wat ik uit de reacties hier begrijp dat men eruit haalt. Dat wordt bevestigd, volgens mij, door de mail die ik van autoweek heb ontvangen nav mijn reactie.

Maar zoals ik al zei, verschil van mening is goed, want zonder verschillen is er geen beweging.
Sarcasme blijkt op geen enkele manier uit de toonzetting van zijn bericht integendeel die nar doet levensgevaarlijke oproepen. je zei ook niets over sarcasme. je zegt letterlijk dat het geen slecht artikel is en dat is het wel. die vent is gek, bereikt een publiek van huisvaders en private-lease-aygo-rijders die compleet niks meemaken meer dan de 7 kilometer vast woon werk verkeer. voor deze wereldvreemden is dit geintje een enorme impuls, dat zie je aan de weergave die de verkeersnar spiegelt... ik heb er geen goed woord voor over.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je uitleg. Het was mij ook niet helemaal duidelijk op welke van mijn twee berichten je reageerde.

Het enige wat ik zeg is dat de column volgens mij net iets meer sarcasme bevat dan wat ik uit de reacties hier begrijp dat men eruit haalt. Dat wordt bevestigd, volgens mij, door de mail die ik van autoweek heb ontvangen nav mijn reactie.

Maar zoals ik al zei, verschil van mening is goed, want zonder verschillen is er geen beweging.

Dat mensen van mening verschillen is prima. Maar waar ik me zorgen over maak, is dat je een dergelijk slecht geschreven stuk tot in den treuren verdedigd. Of erger: Dat men tegenwoordig niet meer het verschil ziet tussen een goed en een slecht geschreven stuk. Met journalistiek heeft het in ieder geval weinig tot niets te maken.
 
Jullie zijn goed bezig hier, de man heeft duidelijk zijn doel bereikt _O- _O- aandacht aandacht en nog eens aandacht .


Gewoon doodzwijgen...……………………………... :X
 
Laatst bewerkt:
Jullie zijn goed bezig hier, de man heeft duidelijk zijn doel bereikt _O- _O- aandacht aandacht en nog eens aandacht .


Gewoon doodzwijgen...……………………………... :X

So true! Maar doodzwijgen blijft lastig.
 
xtine, niet persoonlijk opvatten, misschien vind heel MF je wel erg aardig
 
Nou, laat ze de snelheidsmeters voor fiets dan ook rap verplicht stellen. Alle elektrische fietsen hebben sowieso al een snelheidsmeter en fietscomputers hadden ze ook al toen ik nog met zijwieltjes reed dus zo spannend kan dat niet zijn.
Uhmm... hoe kom je erbij dat alle el. fietsen dat hebben? Is dus niet zo.
 
Ik verschil van mening met je ondanks dat ik denk dat ik de toon wel vat. Die gozer moet dood :P ;) :X
Hoe groot de eikel ook is, ik vind niet dat je dat kunt zeggen. Sterker nog, ik denk dat mf daar gezeik mee kan krijgen. Zelfs als het schertsend bedoeld is.
 
Laatst bewerkt:
Neejoh, net zo als die Nar-Nic het niet meent :)

Die Nic ken ik niet persoonlijk, IJzervreter wel dus kan ik zijn opmerking plaatsen en weet ik hoe hij die bedoeld.

En dan nog, het is een stuk in de Autoweek dus toegespitst op den automobilist.
Daar hoef je niet om te stressen Rob, jij zeker niet.
 
Een beetje bruut hoor. Een maand lang door Xtine naar het werk gebracht worden achter op de gixxer lijkt me straf genoeg. :+

Zou zn hart dat overleven?
Ik zie xtine al een flauwgevallen schrijver afleveren bij de noodgevallen van het AMC.
 
Welnee, maak geen drama.
Hij meent dat niet! ;)

Natuurlijk, dat snap ik ook wel. Niet persoonlijk bedoeld. Punt is dat er in de samenleving een onderstroom aan mensen is ontstaan die vinden dat iedereen een mening mag verkondigen zolang het maar de hunne is, iedereen de maat genomen mag worden, zolang het maar hun maat is, en elk platform wat zich anders uitlaat of een podium biedt aan uitingen die hun niet bevallen genadeloos afbranden tot er niets meer over is. Een onschuldig bedoelde opmerking kan tegenwoordig genoeg zijn om hordes linksfascistoïde shamers over je heen te krijgen. Dat gun ik MF gewoon niet, vandaar.
 
Jup :P

Vind hem overigens weinig toevoegen aan Klokje Rond, van mij mag die wel meer op de achtergrond blijven.


[afbeelding]

Dit vind ik ook wel weer geinig, zeggen dat motorrijden gevaarlijk is maar zelf wel alleen in auto's van voor 2002 willen rijden die een stuk gevaarlijker zijn dan moderne auto's (toen kwamen de regels dat een dak dragend moest zijn enz), beetje tegenstrijdig dus. Heb zelf ook een oudje omdat het qua gevoel meer met motorrijden overeen komt (minder geïsoleerd van de omgeving) en dus meer een gevoel van vrijheid. Snap dus niet echt waarom Nic motorrijders loopt te bashen maar zelf (denk ik) ook wat vrijheidsgevoel wil op de weg. Maar dit krijg je dus als automobilisten de regels niet weten.
Heb toch liever dat hij geen weg meer bemenst met dit soort opvattingen. :X
 
Hoe groot de eikel ook is, ik vind niet dat je dat kunt zeggen. Sterker nog, ik denk dat mf daar gezeik mee kan krijgen. Zelfs als het schertsend bedoeld is.

Ben jij een beetje letterlijk?

Ik niet.

Je begrijpt het principe van emoticons? :?

Lees eens iets in de lijn van dit topic.

Maak je niet druk, goed dat je gezegd hebt wat je vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan