Opmerkelijk artikel in autoweek over motorrijders

Hoe groot de eikel ook is, ik vind niet dat je dat kunt zeggen. Sterker nog, ik denk dat mf daar gezeik mee kan krijgen. Zelfs als het schertsend bedoeld is.


Ik heb het gewijzigd zodat het duidelijk schertsend bedoeld is. Wat voor anderen overduidelijk is blijkt nogal letterlijk genomen te worden door sommigen. Mijn reactie moet niet net zo stom zijn als het ondermaatse stukje in autoweek. Ook een leuke woordgrap trouwens. auto en "week" :P
 
Ik heb het gewijzigd zodat het duidelijk schertsend bedoeld is. Wat voor anderen overduidelijk is blijkt nogal letterlijk genomen te worden door sommigen. Mijn reactie moet niet net zo stom zijn als het ondermaatse stukje in autoweek. Ook een leuke woordgrap trouwens. auto en "week" :P


Jij mag van mij de schrijver van dat stukje een handje geven.


Schrijft hij in ieder geval een poosje niet. :+
 
Iemand dood wensen is gewoon nooit ok, ook niet als grapje. In het slechtste geval is het fucked up, in het beste geval gewoon onsmakelijk, en eigenlijk niet grappig ook.
 
Laatst bewerkt:
de rare gedachten van nar-nic deden mij toch per direct het statement van ijzervreter ondersteunen. de debiele oproepen van nar-nic, hoe onwaarschijnlijk dat een gezond denkend motorrijder zich laat beinvloeden door een revvend laatstehands corsatje ook mag zijn, kunnen leiden tot ernstige verwondingen danwel de dood van een collega motorrijder. Als ik daar bijvoorbeeld naast mocht staan mocht dat ooit eens gebeuren overleef je waarschijnlijk je gammele 1.1 hatchback niet.
Verder ben ik het met iedereen eens dat je niet over andermans leven mag beschikken, maar dat geldt dus ook voor nar-nic


jezus wat zwaar
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan