opmerking

Jacky

Die hard MF'er
15 feb 2002
366
0
goeree
Daar ik een verwoed topic lezer ben,valt het mij op
dat er steeds meer middelvingers,f*ck you's ontstaan
naar elkaar toe.Aangezien ik hiero een groentje ben
vraag ik mij af of dat komt omdat het forum groter word of dat er hier zich een paar partijen aan het vormen zijn.
Een zg gein middelvingertje enzo is wel om te lachen,maar een hele pagina bijna vol,voor alle motorforummers????
Jammer hoor,motor opschepperijen en sterke verhalen en ervaringen uitwisselen kan toch leuker??
 
Naar mijn idee helpen dit soort topics ook geen snars om sfeer op forums te verbeteren, eerder net andersom.
 
Het is maar een vingertje.
Ik kan me er niet druk om maken.
Soms komt ie wel van pas :)

Waarom afschaffen :?
Als je hem toch niet wilt gebruiken, gebruik je hem toch niet.
Er zijn altijd wel mensen die hem willen gebruiken.
 
IK zelf zie de smileys om een "uitdrukking" te geven aan hetgeen wat je opschrijft. Als je het ergens niet mee eens bent in dit extra kracht wilt bijzetten, kun je er dus voor kiezen om zo'n smilie te gebruiken. Natuurlijk zijn er mensen die smilies te pas en te onpas gebruiken, en ook ik vind dat best jammer. Alleen zijn die smilies er nou eenmaal en in sommige topics reageren veel mensen, en dan gaat het gebruik van smilies errug omhoog en lijkt het of een hele pagina vol staat met alleen maar smilies. (meestal zijn dit topics waarin "hevig" wordt gediscussierd)

Misschien moet je soms het gebruik van zo'n smilie met een korreltje zout nemen ;}
 
Terug
Bovenaan Onderaan