Opnieuw inloggen

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Net is de APC (het apparaat waarmee we de stroom van alle servers aan en uit kunnen zetten om ze te te kunnen herstarten) gereset.
Daardoor lagen alle servers plat.

Na opnieuw opstarten bleken er een aantal tabellen in de database corrupt te zijn. Deze zijn inmiddels gerepareerd, echter moet iedereen wel opnieuw inloggen.

Wij gaan op zoek naar een nieuwe APC...
 
Koel, ik was eerder (elders) niet in staat uit te loggen door dit probleem. Is dat dus ook gelijk opgelost!
 
Haha, ik wil reageren met 'ik ga meteen weer inloggen', maar daarvoor moest ik natuurlijk ingelogd zijn |(
Kheb het gemist, wilde net vanalles posten, kon het niet meer :9

Succes met het 'zoeken' van een nieuwe APC (alhoewel.. dat het eenmaal voorkomt zegt niet dat het vaker gebeuren zal)
 
moet ik mijn tijd ook ergens opnieuw instellen of moet dat nog in de server gebeuren ??
 
Pimp My lucifer van freaky cat staat er nu twee keer in...Staat in algemene motorpraat maar dat wisten de modjes vast wel ;)

bah, Wintertijd B| , Wij willen ZOMER tijd en wel NU :] *O*
 
Gewoon ff ipv die apc een aggegraat een seintje geven als de stroom eraf dondert :P
Ik zeg altijd maar je hebt ups en downs voor degenen die dit snappen ;)
 
Laatst bewerkt:
Pimp My lucifer van freaky cat staat er nu twee keer in...Staat in algemene motorpraat maar dat wisten de modjes vast wel ;)

bah, Wintertijd B| , Wij willen ZOMER tijd en wel NU :] *O*
Ken kloppen Lucifer heeft 2 persoonlijkheden :9

Quote
Lucifer is volgens bepaalde interpretaties in de Bijbel de naam van een voor het kwaad gevallen engel die jaloers wordt op God en uiteindelijk als een wraakzuchtige duivel uit de hemel "naar beneden op de aarde wordt gegooid".
/Quote
:+
 
we zijn er weer *O*
alleen het 'Wist u dat' topic in OT doet het niet meer -O-



ach het is toch tijd om te :z

ik zie het morgen wel weer
 
Een APC??

zoiets?:

apc_right.jpg


een echte GI-Joe'ert
 
Terug
Bovenaan Onderaan