Opnieuw inloggen

Maarrehhh.... Hebbie niks aan een setje nieuwe accu's?

't is ook wel de meest bizarre stroomstoring die je kan hebben, dat juist de UPS-sen die je erbij hebt gezet om stroomstoringen op te vangen de geest geven...
 
Laatst bewerkt:
Maarrehhh.... Hebbie niks aan een setje nieuwe accu's?

't is ook wel de meest bizarre stroomstoring die je kan hebben, dat juist de UPS-sen die je erbij hebt gezet om stroomstoringen op te vangen de geest geven...
Het is een PDU van APC, geen UPS. ;)
 
Ik zal even op mijn werk kijken...... Wij verzorgen namelijk de distributie voor APC en hebben van alles wel een paar duizend units liggen.... ;)
 
Wat is het verschil tussen een UPS en een APC?
Een UPS is een UniversalUninterruptable Power Supply oftewel een noodvoeding (meestal met accu's). APC (American Power Conversion) is een bedrijf dat ondermeer UPS'en maakt. Maar wij hebben geen UPS van APC maar een PDU (oftewel een Power Distribution Unit). Dit is een soortement van verdeeldoos met een internet aansluiting waarmee we op afstand de spanning van de afzonderlijke servers aan en uit kunnen schakelen.

Maar ja, als dat ding dan zelf crasht... :X
 
Laatst bewerkt:
wat hebben jullie van me nodig dan ?
ik kan evt wel een goedkopere leveren.. (nee heeft niets met me nick te maken)
 
klopt wel meer niet hier
als ik post krijg ik nu een schermpje met "uw reply is geost u keert zo terug naar het topic"
heb ik nooit gehad :?

en als ik post, verdwijnt mijn post zomaar, dan zie ik niks staan :?
 
Die dingen moet je ook af en toe testen anders gaan die accus naar de kloten.


Dus 1 keer in de zoveel tijd op test drukken dan ontlaadt die ff
 
in die it-wereld zijn500 afkortingen van 3 letters die ieder 2000 betekenissen hebben..
 
de IT wereld,da was toch in amsterdam een rugdiscotheek?
Niet dat ik daar veel vanaf weet maar toch
in die it-wereld zijn500 afkortingen van 3 letters die ieder 2000 betekenissen hebben..
:+
 
Een APC??

zoiets?:

apc_right.jpg

een echte GI-Joe'ert

Daar dacht ik ook aan :9
 
vraag....op de computer waar ik nu mail heb ik opnieuw ingelogt en met nieuw paswoord.ging goed zoals jullie zien.

echter op mijn laptob beneden wordt iedere aanmeldtpoging resoluut geweigerd, met of zonder hetzelfde paswoord hij blijft zeggen ...opgegeven paswoord hoort niet bij dit account.

wie weet de oplossing want nu moet ik iedere keer naar boven om te mailen terwijl ik beneden wel alles kan lezen.

gr Driver
 
vraag....op de computer waar ik nu mail heb ik opnieuw ingelogt en met nieuw paswoord.ging goed zoals jullie zien.

echter op mijn laptob beneden wordt iedere aanmeldtpoging resoluut geweigerd, met of zonder hetzelfde paswoord hij blijft zeggen ...opgegeven paswoord hoort niet bij dit account.

wie weet de oplossing want nu moet ik iedere keer naar boven om te mailen terwijl ik beneden wel alles kan lezen.

gr Driver

cookies en historie ff wissen
 
Terug
Bovenaan Onderaan