Opnieuw inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Daar zijn we weer! Helaas moet je wel opnieuw inloggen. Dit heeft ook weer te maken gehad met de problemen die we eerder ook al hadden.

Nu was echter de sessietabel leeg van de database waardoor iedereen opnieuw moet inloggen...

Excuses voor het ongemak!
 
Nee, we weten wat het is maar kunnen het niet zomaar oplossen. Het is een bug in de Ubuntu kernel die in specifieke gevallen de kop op steekt. Bij ons dus ;(

Op korte termijn nog geen oplossing...
 
We mopperen met zijn allen al jaren op MS. Maar dat Windows is zo gek nog niet! ;)
 
Als het in specifieke gevallen voorkomt, kun je dan niet voorkomen dat die gevallen ontstaan? Of overstappen van ubuntu naar een andere linux variant?
 
Dat zou kunnen maar we zitten dan wel met een paar honderd GB aan data die we niet "even" ergens anders kwijt kunnen...
 
Ik kon laat in de middag ook nog niet inloggen moest cookies verwijderen en geschiedenis wissen kreeg zo'n melding en dan later om het opnieuw te proberen. Ik heb helemaal geen cookies gewist en ook geen geschiedenis. Heb ik net weer in proberen te loggen lukte het wel.
 
Nu heb ik zaterdagmiddag even een paar nuttige dingen kunnen doen. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan