Opnieuw skimming bij tankstation Amigo in Uithuizen

wie weet

ik rijd op een suzuki 550 ef rood zwart.

ben aan het sparen voor een bandit
 
Bij een onbemande pomp hier in de buurt (zit nog wel een shop bij maar tanken kan alleen met pin) hebben ze dikke aluminium blokken op het pinkastje gelijmt, waardoor ze als het goed is de skim-apparatuur er niet meer in kunnen krijgen.
 
Bij een onbemande pomp hier in de buurt (zit nog wel een shop bij maar tanken kan alleen met pin) hebben ze dikke aluminium blokken op het pinkastje gelijmt, waardoor ze als het goed is de skim-apparatuur er niet meer in kunnen krijgen.


Dat zijn de skimkastjes....


;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon vlak voor het pinnen een rondje dansen op een been met je hand boven je hoofd, werkt 100 % K ben nog nooit geskimmed *O*
 
Echt niet! Dat heeft die man die de dingen erop plakte me zelf uitgelegt! Wel vreemd dat er een nigeriaans kenteken op zijn bedrijfsbusje zat trouwens :?

Je bent in de war. BG is van Bulgarije, Nigeria is NG.



;)
 
In 2 maanden tijd, 3x geskimmd :|

Tot 3x toe pas geblokkeerd en niets afgehaald.
Na de 3e keer wis ik mijn pincode niet meer ;)

Sindsdien geef ook ik er een flinke ruk aan!!!!
De mensen achter je staan je dan wel raar aan te kijken :p
 
Als je nou s gewoon je pincode afschermt met je hand oid, dan kunnen ze die ook niet afkijken met hun superkleine cameraatjes en kunnen ze dus nix met je gekopieerde magneetstrip.

Edit: behalve met het touchpad waar eerder over gesproken is, maar dat is vaak te duur voor onze Nigeriaanse vrienden.
 
Laatst bewerkt:
Uithuizen - Op het onbemande Amigo tankstation in Uithuizen zijn mensen wederom gedupeerd doordat hun bankpas waarschijnlijk gekopieerd is.

Goede tip.

Ik houd sowieso niet van onbemande stations. Die in Appingedam is bovendien 'avonds na zes ofzo uur dicht. Ik bedoel.. :? Je zou toch verwachten dat die juist altijd of lang open zijn?
 
}) })



Grandia en Martell, hou op met al jullie geld weg te halen bij de banken. Dat zou namelijk net de doodsklap voor de Nederlandse economie kunnen zijn.

:N ;( |(
 
Aankoop is een slechte zet, het is te bewijzen dat jij daar bent geweest, of in ieder geval aannemelijk. Ik weet niet precies hoe skimmen werkt maar ik vermoedt dat de skimmers niet bij een automaatje verderop je rekening plunderen, dus je zou een eindje uit de buurt moeten zijn, en moeten zorgen dat niemand kan aantonen dat je daar was. Eat your heart out.

Ik probeer altijd de gleuf van het pinapparaat bij een onbemand tankstation. Als die los zit, rammelt, of er lijkt iets op te zitten dan rij ik even door. So far so good. Ook nog nooit nodig geweest om door te rijden. Maar ik zit dan ook in een zwaar christelijk dorp. Brave burgers hier. :P

Met een apparaatje op de pasgleuf wordt de info van je pas gehaald en met een camera wordt je pincode gefilmd. Met de info wordt een nieuwe pas gemaakt dus een kopie van jouw pas en ze hebben de pincode.

Skimmers laten zich zelfs insluiten in supermarkten om de apparatuur aan te passen en een camera te verstoppen boven de pin als de winkel dicht is. Bij mijn supermarkt zit er nu een soort zegel op de pinautomaat.

Ik hou altijd mijn opengeklapte portemonnee vlak boven mijn hand waar ik de pincode mee toets. Zonder pin kunnen ze niks dus die goed afschermen. :Y
 
Ik pin alleen bij de bank.
ja inderdaad, ik ben nog echt ouderwets, en betaal verders overal contant.
maar ik ben de eerste zaken/bedrijven al tegen gekomen, waar men geen contanten wou aannemen.

Nog even en niemand heeft nog cash, en zijn we helemaal overgeleverd aan de nukken van derden.
 
Ik pin alleen bij de bank.
ja inderdaad, ik ben nog echt ouderwets, en betaal verders overal contant.
maar ik ben de eerste zaken/bedrijven al tegen gekomen, waar men geen contanten wou aannemen.

Nog even en niemand heeft nog cash, en zijn we helemaal overgeleverd aan de nukken van derden.
Haha ja, als je Mozes bent, ben je al meer dan 2000 jaar. O-)
Kun je als die dingen als guldens, duiten, realen, euros en wat we als betaalmiddel gebruikt hebben in die jaren nog wel bijhouden? |(
 
Easy,
Trouwens, binnenkort krijgen we weer allemaal een nieuwe munt, een wereldmunt.
Het zouden ook zomaar digitale credits kunnen zijn/worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan