Opnieuw voorstellen Kawa KLE 500

Z1m0wns

Die hard MF'er
22 aug 2013
579
0
ALKMAAR
Even opnieuw voorstellen maar,

Nadat mijn Suzuki Dr600 verleden tijd was en bij gebrek aan auto had ik toch snel een andere motor nodig. op 15-11-2013 een Kawasaki KLE 500 1992 gekocht met toen 41xxx op de teller niet de mooiste kle met al dat roze maar wel een motor die naar mijn mening lekker vlot rijd heb de steppies al een paar x aan de grond gehad deze zomer.

Het zadel van de kle is naar mijn mening wel te zacht heb na 80 km al last van me reet. verder nog geen problemen met de motor gehad ( behalve een kapotte accu) rij er nu alweer ffies op maar nu pas weer tijd om echt op het forum rond te neuzen en me dan toch maar weer voor te stellen.

heb sinds 12-12-2012 mijn rijbewijs. ik heb voor de KLE een Suzuki gs500 gereden is momenteel dood maar zijn we mee bezig, en een Suzuki DR600 die weggedaan omdat een kickstart en mij gewoon geen combi is.

heb nu wat meer tijd dus wil wat actiever op het forum zijn. te beginnen met foto's uploaden. eerst ff uitzoeken hoe!

Grtz Sam :]
 
Laatst bewerkt:
Het lukt me niet om een plaatje te uploaden of een profiel foto in te stellen..
ik voeg een foto toe op het forum van minder dan 100kb maar kan geen upload knop vinden.. help!
 
:W Sam
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan