Oprichten ZX7R Club Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja ik ben weer lekker bezig geweest heb maar een zx7r forum in elkaar gezet .

En binnenkort komt de ZX7R CLUB en een nieuwe site ZX7R.NL

Alles is in voorbereiding dus straks hebben we ZX7R rijders een eigen plakje op de NET .

Ik zou maar zeggen tot kijk op de http://zx7r.forumup.nl

En binnenkort op de zx7r.nl

Have fun

ik heb me aangemeld
8-)
 
@Dennemann heb je Kawa_Arie nog gesproken ??

Zie en hoor weinig de laatste tijd...

PS: hoe staat het met de aankomende kleine Dennemann ??
 
over twee weken gaat me nieuwe uitlaat systeem er onder, en hij word gelijk weer afgesteld 8-) op naar deel III ;)
De mijne(AKRA) zit er al onder ,mooi geluid *O*

ik heb alleen bij hele hoge toeren
vlammen en zwarte rook uit de uitlaat -O-

Hij zal nog wel moeten worden afgesteld :?


Waar laat jij het doen Dirk en wat zijn de kosten ongeveer :?

Moet er een Dyno kit op of kan hij zonder ook goed afgesteld worden O-)
 
Laatst bewerkt:
@Dennemann heb je Kawa_Arie nog gesproken ??

Zie en hoor weinig de laatste tijd...

PS: hoe staat het met de aankomende kleine Dennemann ??
niks gehoord :N :N :N :N

en denk goed *O* *O* *O* *O*

De mijne{AKRA) zit er onder ,mooi geluid *O*
ik heb alleen bij hele hoge toeren
vlammen en zwarte rook uit de uitlaat -O-

Hij zal nog wel moeten worden afgeteld :?


Waar laat jij het doen Dirk en wat zijn de kosten ongeveer :?

Moet er een Dyno kit op of kan hij zonder ook goed afgesteld worden O-)
ze wordt eerst op de dyno gezet en dan kunnen ze zien of een kitje nodig is O-)

Gaat naar een oud leerling van Ruud deze

gaat ie van mij ook nog naar toe *O* *O* *O* *O*
 
De mijne(AKRA) zit er al onder ,mooi geluid *O*

ik heb alleen bij hele hoge toeren
vlammen en zwarte rook uit de uitlaat -O-

Hij zal nog wel moeten worden afgesteld :?


Waar laat jij het doen Dirk en wat zijn de kosten ongeveer :?

Moet er een Dyno kit op of kan hij zonder ook goed afgesteld worden O-)

ik zou ff wachten tot de 8ste, vlammen is wel indrukwekkend (ik neem mn camera wel mee :Y ) en huppelepup --> hoe heet hij ook alweer? kan je vast zo zeggen wat er nog aan verbeterd kan worden! (en dan mij dingens evt afstellen, da's tenminste mijn plan)


oeps, wat doe ik in dit topic.... ben weg! ;)



edit: kwas te laat met posten, -O-
 
niks gehoord :N :N :N :N

en denk goed *O* *O* *O* *O*ze wordt eerst op de dyno gezet en dan kunnen ze zien of een kitje nodig is O-)

Gaat naar een oud leerling van Ruud deze

gaat ie van mij ook nog naar toe *O* *O* *O* *O*
8 april is Ruud in Friesland ,dan gaat ze op de bank
maar dat is maar 1 run zonder afstellen natuurlijk -O-

En ik vlieg niet helemaal naar Goes O-)
 
ik zou ff wachten tot de 8ste, vlammen is wel indrukwekkend (ik neem mn camera wel mee :Y ) en huppelepup --> hoe heet hij ook alweer? kan je vast zo zeggen wat er nog aan verbeterd kan worden! (en dan mij dingens evt afstellen, da's mijn plan)


oeps, wat doe ik in dit topic.... ben weg! ;)
Koop een ZX B| :+
 
full

Je voelt je hier al aardig thuis, nu nog een ZX7R :Y
 
Ik vindt de Arrow er wel heel erg mooi bij passen... Loopt mooi omhoog met de kont *D . Ik vindt het geluid alleen wat tam :X ... Zal misschien wel komen omdat ik van een 2 cilinder met open uitlaat af kom :P .

Volgens omstanders snerpt m'n Arrow wel verschrikkelijk mooi :Y . Dus dan ben ik ook tevreden 8-) .

En prachtig geroffel en gerommel bij gas dicht *O* . Dat hoor ik zelf gelukkig wel }) .
 
Arnold, je kan redelijk de prijzen inschatten.

Een dealer bij mij in de buurt heeft een tweedehands systeempje liggen en vraagt er 450 euro voor. Weet alleen niet van welk jaar. Moet er maar eens langs gaan. Heeft zo'n systeempje last van slijtage of valt dat mee?

Zit te twijfelen. 450 euro is wel een boel geld. Heb nu de standaard bochten met een Yoshi RS3 demper. Met het geluid is zeker niks mis. Daar wil ik ook geen ander voor. Alleen die originele bochten vindt ik persoonlijk niet mooi.

Hoeveel winst in het vermogen kan je uit een akra 4 in 1 halen, mist hij goed is afgesteld? Is noodzakelijk om de motor op zo'n systeem te laten afstellen? Of gaat het zonder afstellen oog goed?
 
Arnold, je kan redelijk de prijzen inschatten.

Een dealer bij mij in de buurt heeft een tweedehands systeempje liggen en vraagt er 450 euro voor. Weet alleen niet van welk jaar. Moet er maar eens langs gaan. Heeft zo'n systeempje last van slijtage of valt dat mee?

Zit te twijfelen. 450 euro is wel een boel geld. Heb nu de standaard bochten met een Yoshi RS3 demper. Met het geluid is zeker niks mis. Daar wil ik ook geen ander voor. Alleen die originele bochten vindt ik persoonlijk niet mooi.

Hoeveel winst in het vermogen kan je uit een akra 4 in 1 halen, mist hij goed is afgesteld? Is noodzakelijk om de motor op zo'n systeem te laten afstellen? Of gaat het zonder afstellen oog goed?

Als ik eerlijk ben en alles had geweten ;) had ik niet voor een 4-in-1 gekozen maar voor een 4-in-2-in-1. Deze heeft op top misschien iets minder, maar is onderin veel beter af te stellen. Slijtage kennen ze eigenlijk niet, los van de demperwol die je bij iedere demper moet (kunt :+ ) bijvullen.

De originele bochten zijn perfect af te stellen, nadeel is alleen gewicht en roest
-O-
 
Arnold, wederom heb je me weer wat helder gemaakt. Wel handig zo'n iemand op het forum die al het een en het ander heeft uitgeprobeert. Het wiel twee keer uitvinden is zo zonde van de tijd he?
 
Een dealer bij mij in de buurt heeft een tweedehands systeempje liggen en vraagt er 450 euro voor. Weet alleen niet van welk jaar. Moet er maar eens langs gaan. Heeft zo'n systeempje last van slijtage of valt dat mee?

Ebbe,

Als jij geen interesse hebt in het systeem, dan heb ik dat misschien wel ... sinds ik weet dan mijn ZX7 er 105 PK uit spuugt -O- -O- . Wel ga ik eerst nog even een tweede run met mijn Laser uitlaat doen, maar als dat geen verbetering oplevert, dan is een nieuw systeem misschien wel leuk ... :)

Bij welke dealert staat dit systeem?
 
Ebbe,

Als jij geen interesse hebt in het systeem, dan heb ik dat misschien wel ... sinds ik weet dan mijn ZX7 er 105 PK uit spuugt -O- -O- . Wel ga ik eerst nog even een tweede run met mijn Laser uitlaat doen, maar als dat geen verbetering oplevert, dan is een nieuw systeem misschien wel leuk ... :)

Bij welke dealert staat dit systeem?
[/quote]

Ik ga er deze week zelf ff langs. Ga ik ook eens kijken of er wat met de prijs te onderhandelen valt. Mocht ik hem niet kopen, laat ik het je zeker weten. Weet ook niet in welke staat dat systeem is en welke leeftijd hij heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan