Oprijplank te huur/te leen?

bbartt

MF'er
19 mrt 2006
164
0
Utrecht
Beste mf-ers,

Zoals de topictitel al zegt: ik ben op zoek naar een goede oprijplank. Ik moet volgende week donderdag mijn vanochtend gekochte r1 ophalen in Duitsland en wil dit doen met een bestelbusje . Wie in de omgeving Utrecht heeft er voor mij een te leen voor volgende week donderdag, evt. tegen een billijke vergoeding? Het liefst zoek ik er een met randen en van een redelijke lengte!

Alvast bedankt!

Bart
 
Lijkt me dat een gemiddelde motorzaak zoiets heeft. Meestal hebben ze aanhangers te huur, zit meestal wel zo'n plank bij. Probeer het daar eens.
 
Ik zag ze van de week te koop in de gamma

Ik dacht 45 euri

Maar als het één malig is kun je natuurlijk ook een dikke plank gebruiken :?
 
Een R1 til je er met 2 man zo in (FZR1000 ook)
Voorwiel omhoog en op de rand , achter optillen en doorrijden maar.
Wel hoog genoeg tillen ivm de onderkuip.

Anders even naar de bouwmarkt voor een strook multieplex(ca. 30cm breed, 18mm dik) even een paar panlatten eronder schroeven en er gaat geen motor doorheen.

Frans
 
Bedankt alllen voor de reacties! Ian: je hebt mail. Oh en yamahafrans2: volgens mij kan dat idd ook wel alleen bij het uitladen is waarschijnlijk alleen mijn vriendin erbij...
 
Bedankt alllen voor de reacties! Ian: je hebt mail. Oh en yamahafrans2: volgens mij kan dat idd ook wel alleen bij het uitladen is waarschijnlijk alleen mijn vriendin erbij...

In dat geval eerst je achterwiel in de bus zetten met laden! En eruit met een hoop gasgeven! :+

Veel plezier met je nieuwe R1
 
Laatst bewerkt:
Bedankt alllen voor de reacties! Ian: je hebt mail. Oh en yamahafrans2: volgens mij kan dat idd ook wel alleen bij het uitladen is waarschijnlijk alleen mijn vriendin erbij...
hoe denk je dat ze motorfietsen jatten?
stok door het wiel en hop in de bus.
snel en eenvoudig.
ook minder kans op omvallen.
let je daar goed op als het stuur op 1,75m staat en jij staat nog op de grond?
zou zonde zijn als hij van de plank donderd.
 
hoe denk je dat ze motorfietsen jatten?
stok door het wiel en hop in de bus.
snel en eenvoudig.
ook minder kans op omvallen.
let je daar goed op als het stuur op 1,75m staat en jij staat nog op de grond?
zou zonde zijn als hij van de plank donderd.

Uhh, ik rol ze altijd over een gewone dikke plank. Gaat perfect, en valt echt niet zomaar om hoor!
ZEKER niet met 2 man!

Heb nu al verschillende motoren op deze manier vervoerd, en gaat altijd super. Hoe langer de plank hoe makkelijker natuurlijk! Ik doe het liever zo, dan met een stok door het wiel. Beschadig je snel je velgen, en dan kiept ie niet om wil je zeggen??:? Vind het maar beetje vaag...
 
Terug
Bovenaan Onderaan