Oprit A2 Breukelen

DannyB

Die hard MF'er
8 mei 2009
280
0
Wilnis
Zo net thuis en weer bijgekomen van de schrik.

Was zonet onderweg naar mn vriendin zoals altijd bij breukelen de snelweg op richting Utrecht. Met een gangetje of 75 richting de oprit (normaal prima te doen) ga de bocht in en denk bij mezelf wanneer houdt die bocht is op... volgens mij klopt er iets niet :/ . Dus platter en platter, had ook door dat ik steeds meer naar de buitenkant van de bocht ging. Toen zag ik wat grind verschijnen en ik denk, bekijk het en ree maar rechtdoor de bagger in. Motor gelukkig recht kunnen houden in de bagger en op tijd (nog 3 m te gaan) stil voor de afgrond van aantal meter.

Wat blijkt nu hebben ze de oprit veranderd van een snelle bocht naar een hele trage bocht, dit was zover ik zag niet aangegeven. Er stonden nog steeds de borden 50 :X zoals eerst maar ik vond dat altijd weer iets overdreven.

Zie hieronder mijn prachtige paint illustratie

full
 
Lol mooie tekening haha.

Je rijdt de helft harder als wat is toegestaan. Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was. Blijkbaar staan de borden er toch niet voor niks ;)
 
volgens mij wel handig om borden neer te zetten als " situatie gewijzigd" ...

kan me voorstellen dat je een bocht na 100x op de automatische piloot neemt en je dit soort dingen niet verwacht.
 
A2, de situatie verandert daar gekscherend gezegd dagelijks door het vele werk aan de weg.
Niettemin petje af voor de manoeuvre.
 
Dan rij je blijkbaar op de automatische piloot, en dat gaat vroeg of laat een keer fout.
Maar laten we eerlijk zijn, dat gebeurt iedereen wel eens een keer. TS heeft het op kunnen vangen, dus zo heel fout heeft hij anders niet gereden ;).
 
Ja dat lag bij de randen van de bocht naarmate ik verder naar buitenkant van de bocht ging in een "gehelde positie" :P
 
dan zal het wel meevallen nu nog hopen dat mijn tom tom houder nog spanning geeft en dan geraak ik wel thuis. Die tom tom houders zijn echt wel waardeloos (is al de 2de of 3de)

Ducktape? :+

Waar bevestig je die dan eigenlijk, is er geeneen met een zuignap zoals in de auto neem ik aan.
 
Zo had ik mezelf ook bijna de vangrail in gewerkt hier in EHV.

Ze zijn hier de ring aan het verbouwen, en ze hebben er een vergelijkbare situatie van gemaakt als jouw paint illustratie.

Staan ook borden 50, mocht je altijd 80. Dus eerste keer was wel schrikken ja.

Kon alleen niet zoals jij het gras in, want ze hadden er gelukkig een betonnen vangrail neergezet. Gelukkig 2 baans en reed niemand, dus voldoende ruimte om heeeel veel te corrigeren.
 
Dan rij je blijkbaar op de automatische piloot, en dat gaat vroeg of laat een keer fout.
Dat is het nadeel van elke dag dezelfde route rijden. En dat is vaak ook de reden van ongelukken. Je denkt de weg te kennen.

Lijkt me stug dat jij je daar nooit schuldig aan maakt :N

It happens.

Gelukkig kon TS op tijd corrigeren :}
 
Dat is het nadeel van elke dag dezelfde route rijden. En dat is vaak ook de reden van ongelukken. Je denkt de weg te kennen.

Lijkt me stug dat jij je daar nooit schuldig aan maakt :N

It happens.

Gelukkig kon TS op tijd corrigeren :}
is een brits reclame geweest. Most accidents happen on familiar journeys
 
Terug
Bovenaan Onderaan