oproep: 4 september Amarant Tilburg

Teevee

MF veteraan
11 jul 2001
2.035
0
Tilburg
Ik rijd al een paar jaar mee op de open dag van Amarant in Tilburg (een instelling voor mensen met een verstandelijke handicap), daar is dan open dag en het idee is dat je op het terrein rondjes rijdt met bezoekers van de open dag en bewoners. Omdat de bewoners door hun handicap vaak niet in staat zijn om achterop te zitten is er veel vraag naar zijspannen.

Vandaag kreeg ik een brief waarin stond dat het aantal aanmeldingen dit jaar erg is tegengevallen, zeker met de zijspannen. Dus als iemand er zin in heeft om mee te rijden op zaterdag 4 september, heel graag! Je moet wel van te voren doorgeven dat je mee rijdt i.v.m. consumpties. Ik heb het e-mail adres van degene die het organiseert, maar het lijkt me geen goed idee om dat zomaar op het forum te zetten, dus mocht je mee willen rijden kun je mij het beste even mailen, dan stuur ik het door.

groeten Tom
 
he daar kom ik regelmatig langs op weg naar de universiteit. Ik doe altijd even braaf terug zwaaien, meestal staat er wel iemand aan de poort naar alle auto's te zwaaien.
Helaas kan ik 4 sept niet, dan zit ik in assen voor de superbikes, anders was ik zeker even langs gekomen.
 
he daar kom ik regelmatig langs op weg naar de universiteit. Ik doe altijd even braaf terug zwaaien, meestal staat er wel iemand aan de poort naar alle auto's te zwaaien.
Helaas kan ik 4 sept niet, dan zit ik in assen voor de superbikes, anders was ik zeker even langs gekomen.

Tis altijd dezelfde die daar staat te zwaaien.. Ik stamp ook altijd ff op de claxon als ik langs kom :)
Maareh, helaas geen zijspan aan de kawa.. :]
 
Hey joh, daar werkt een hele goeie vriendin van me, genaamd Wendy.
Ken je die toevallig?
 
Tis altijd dezelfde die daar staat te zwaaien.. Ik stamp ook altijd ff op de claxon als ik langs kom :)
Maareh, helaas geen zijspan aan de kawa.. :]


meestal is het die ene lange gozer die d'r altijd staat maar d'r staat ook wel es een andere, of ze staan er wel es samen. Wel gezellig altijd. Om de een of andere reden mis ik ze wel altijd als ze er niet staan :? Begint een beetje een gewoonte te worden om even te zwaaien :P
 
Had er een tijdje terug over gelezen, en aangezien ik zelf geen zijspan heb o.i.d. is het denk ik niet handig als ik me voor zon dagje aanmeld. ;)

[me]Phr3ak zit nu ook op 4 september al ergens anders ...[/me]
 
Ik kom er ook elke week langs naar de (ahum) sportschool. Staat die lange met twee armen te zwaaien :} Met de auto geef ik een hengst op de toeter en op de motor zwaai ik me wezenloos.
Tom, heb je wat meer info over die zaterdag ? Hoe lang duurt het bijvoorbeeld ? Ik weet het, tis een open DAG. Maar duurt het dan ook een hele dag ? En ik heb helaas voor de eventuele passagier een racer O-) Dus ik weet niet of die zo geschikt is, maar in principe wil ik me graag beschikbaar stellen (met mijnen fiets)

Greetzzz

Rob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan