oproep aan '81 gsx eigenaren

KwaSuz

MF veteraan
Donateur
20 aug 2006
10.031
9.961
Het mooiste stukje Friesland
Hallo, sinds kort ben ik eigenaar van een gsx uit '81. Moet wel het één en ander aan gebeuren.
Het begin was het demonteren van het zadel, deze zat echter niet zoals het hoort en aangezien ik niet weet hoe het wel hoort zou ik hier graag een fotootje van zien.
Volgens mij hoort op onderstaande foto een soort van vergrendeling of slotje te zitten.

Foto=ECMZLL3L


Tevens hoort tussen kontje en zijkap nog iets te zitten, denk stukkie plastic ofzo. Iemand hier ook duidelijk piccie van?
Heeft iemand nog iets van dit spul liggen van een ombouw-project of sloper?
Ik hoor het graag.
 
CIMG2225.jpg


Heeft al meer dan 200.000 km gelopen, olie verbruik is 1 liter op 8000 km, een dijk van een fiets

Zomer en winter mijn ouwe trouwe woon - werkverkeer fiets, kanm er nog 1 op 23 mee rijden, en meer zuipen dan 1 op 17 wil ie niet, loopt nog vlot een stukkie over de 200 heen
 
Laatst bewerkt:
Oké ,ik ben al een stukkie verder. Waar jouw slotje zit heb ik een afdichtdoppie zitten.
Wanneer je tijd heb, kun je misschien ook een foto maken van onder je zadel? Zeg maar dat gedeelte wat bij mij weggebroken is.
Dan weet ik waarnaar ik moet kijken/zoeken, of zou dit nog nieuw leverbaar zijn?

Op onderstaande foto (tussen rooie streepies) hoort ,denk ik ,ook iets te zitten?

Foto=DAASLOHG


Maar wat? Kan alleen maar pieterpeuterige foto's vinden, close-up zou beter zijn.
alvast bedankt voor je hulp.
:W
 
klopt idd, hier hoort nog een klein stukje zijkap te zitten. het probleem was nl dat als men de motor van achter bij wou zetten, dan pakte men snle daar de motor beet met gevolg, dat die stukjes haast altijd kapot knapten. jammer voor je maar ik heb net drie van die dingen verkocht in onderdelen.
btw het originele achterlicht is niet zoals op die foto van hulzie, maar in een geheel. 65.- eu bij de dealer, alleen voor het glas. en dat slotje moet idd even vast komen aan het frame, probeer nog wel even een fotootje te schieten bij die van mijn pa
 
Hartstikke bedankt, nu weet ik waar ik naar kijken moet (of ik het vind is een tweede :? )
Hmmm, op plaatjes ziet een gsx750 (uit 80/81) er hetzelfde uit, zou het zelfde slotmechanisme ook op andere typen gebruikt zijn? (gs1000/gs750?)
Tot zover :W
thnx
 
Terug
Bovenaan Onderaan