Oproep aan alle motorrijders(sters) van Nederland eo

aukjesnip

Rookie
14 mei 2011
12
0
Oproep aan alle motorrijders van Nederland en omstreken,

Mijn naam is Aukje Snip en ben als vrijwilliger werkzaam als wensvervuller voor de Doe Een Wens Stichting NL. Wij proberen de liefste wens te vervullen van kinderen van 3 tot 18 jaar. Voor 1 wensvervulling vraag ik jullie hulp om de wensdag zo magisch mogelijk te maken.

Vrijdag 20 mei 2011 is de wensdag van een 16 jarige jongeman die gek is van motoren.

Het zou leuk zijn om hem van Buitenpost naar de TT Assen te brengen in een zo groot mogelijke stoet motoren. Rij je mee?

Verzamelen bij Kobutex, Oost 6 9285XL te Buitenpost vanaf 9.00 uur, en we vertrekken gezamenlijk om 9.30. In Buitenpost zal een koffie auto/motor staan om iedereen van een lekker bakje koffie te voorzien. Als het mooi weer is mag Robert zelf weten of hij op een motor mee wil rijden of dat hij meerijdt in een mooie auto die voor hem geregeld is. De stoet zal door de politie worden begeleid naar de TT Assen (De Haar 9).
In de Paddock bij TT Assen staat weer koffie voor jullie klaar.

We rijden via Surhuisterveen naar de A7 ri. Groningen en vervolgens via de A 28 richting Assen.

Op dat moment zijn er CRT trainingen van Honda aan de gang, jullie mogen hier gewoon blijven kijken maar jullie “taak” voor de Doe Een Wens Stichting zit er dan op. De jongeman gaat in de middagpauze tussen 12.10 en 13.00 leuke dingen doen op de baan. Ik verklap verder niets.

Er staat geen oproep voor deze rit op de site van de Doe Een Wens Stichting omdat de “wenskinderen”daar ook vaak even op gluren. Zo zouden ze er misschien achter kunnen komen en is de verassing weg. Dat willen we natuurlijk niet. Hij weet niet wat er gaat gebeuren totdat ik het hem vertel op zijn wensdag. De hele dag is geheim.

Iedereen met een motor is welkom en vertel het ook vooral door aan jullie vrienden en kennissen, zodat we er een mooie stoet van kunnen maken.

Mochten jullie filmpjes maken en op youtube zetten, doe dit dan ovv wensdag Robert 20 mei 2011 zodat iedereen de filmpjes kan vinden.

Graag tot ziens op vrijdag 20 mei.

Aukje Snip

Wensvervuller voor de
Doe Een Wens Stichting Nederland

Tel: 06-40492217 (bij bellers met geheime nummers gaat opnemen vaak verkeerd, excuses daarvoor) bgg:0512-461673
www.doeeenwens.nl
doeeenwens@aukjesnip.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan niet meerijden, maar kan het wel iedereen aanraden. Heb wel eens meegereden tijdens zo'n wensdag. Alleen maar blije gezichten *O*
 
Damn..is er een keer wat in de buurt, ben ik aan t werk. Jammer, maar succes in ieder geval.
 
Lijkt mij ook heel leuk om mee te rijden :} maar hoe weet ik of het doorgaat, is er ook een minium, aangezien het voor mij niet naast de deur ligt zou ik dit wel graag vroeg genoeg weten _O- :(
 
Lijkt mij ook heel leuk om mee te rijden :} maar hoe weet ik of het doorgaat, is er ook een minium, aangezien het voor mij niet naast de deur ligt zou ik dit wel graag vroeg genoeg weten _O- :(


Teunis,

Wij vertrekken tussen 7:30-7:45 met een man of 3 (misschien 4) uit Dronten.

Misschien leuk om aan te sluiten? We kunnen dan rond deze tijd afspreken bij de Bol krediettank tegenover Garden Gallery (laatste rotonde vanaf Kampen gezien)
 
De provincie is zo handig geweest om de boel op te breken ter hoogte van Kobutex. Gemeente en politie waren al op de hoogte maar de provincie dus nog niet. Net nu hebben ze de boel opengebroken. Jullie mogen gewoon doorrijden, de uitvoerder is op de hoogte gesteld en houdt in ieder geval 1 rijbaan open voor jullie.

Oant Moarn!
 
De provincie is zo handig geweest om de boel op te breken ter hoogte van Kobutex. Gemeente en politie waren al op de hoogte maar de provincie dus nog niet. Net nu hebben ze de boel opengebroken. Jullie mogen gewoon doorrijden, de uitvoerder is op de hoogte gesteld en houdt in ieder geval 1 rijbaan open voor jullie.

Oant Moarn!


Goed geregeld Aukje! *O*
 
Ik heb heel veel verstand van motoren, dus niet helemaal, maar wat is "onze dikke duizend'?
 
Mijn dikke Japanse 1100 moet me morgen helaas gewoon naar mijn werk brengen.

Voor iedereen die wel gaat.
petje_af!.gif


petje%20af%203.png
 
Laatst bewerkt:
gaat me ook helaas niet lukken :(

Jammer want dit is zo leuk om voor iemand te doen! Veel plezier voor inderdaad Robert + de motorrijd(st)ers die wel gaan! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan