Oproep aan alle motorrijders(sters) van Nederland eo

Quote: We wisten dus niet, dat Robert voorop reed/achterop zat Ook de rest van het programma was wat wazig, dus een puntje voor verbetering.

Robert kreeg die ochtend de keuze wat hij het liefst wilde, in de Hummer met z,n familie of achterop de motor. Domme vraag natuurlijk, op de motor. Dat was dus niet eerder bekend dan kort voor vertrek. De rest van het programma was geheim todat ik hem vertelde wat we gingen doen. Van verrassing naar verrassing. In de oproep op pagina 1 stond alles wat voor de motorrijders belangrijk was.

De dag was bijzonder geslaagd.
 
Quote: We wisten dus niet, dat Robert voorop reed/achterop zat Ook de rest van het programma was wat wazig, dus een puntje voor verbetering.

Robert kreeg die ochtend de keuze wat hij het liefst wilde, in de Hummer met z,n familie of achterop de motor. Domme vraag natuurlijk, op de motor. Dat was dus niet eerder bekend dan kort voor vertrek. De rest van het programma was geheim todat ik hem vertelde wat we gingen doen. Van verrassing naar verrassing. In de oproep op pagina 1 stond alles wat voor de motorrijders belangrijk was.

De dag was bijzonder geslaagd.

Was een erg geslaagde dag!!

Heb je toevallig enig idee of er nog foto's online komen? Er waren zowel voor, tijdens als na afloop van de stoet diverse personen die foto's maakten, maar helaas nog geen foto's kunnen vinden.

Nogmaals bedankt voor dit initiatief! TOP :}
 
Binnenkort zal op de site van Kobutex een pagina komen waar veel fotos op worden gezet. Daar wordt nog aan gewerkt.
 
Altijd leuk om er bij te zijn met zulke ritten net als de eggrun en actie stoomboot en de andere ritten die ik misschien niet ken , als je kan moet je gewoon meerijden , motorrijders zijn een meelevend volkje voor zover ik heb mogen meemaken . Zal zeker weer meegaan heb er altijd een goed gevoel bij......
 
Als jullie een email sturen naar doeeenwens@aukjesnip.nl zet ik jullie gegevens in mijn "motorlijst" zodat jullie de volgende keer een rechtstreekse uitnodiging van mij krijgen. Geen idee wanneer dat zal zijn. Tussen de stoet van Mariska en Robert zat een jaar, maar het kan zo zijn dat er over bv 2 maand weer een motorwens komt. Ik laat dan weer van mij horen.

Aukje Snip
 
Heey Rob wat goed van je, hoe kwam je dit filmpje tegen? Ik heb 5 op you tube gezet onder de vermelding ---- wensdag Robert 20 05 2011 doe een wens stichting---

Kom je meer tegen, dan hoor/lees ik dat graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan